Újabb egy négyzetméter

Ma az ebédidőt arra használtam ki, hogy gyorsan kimentem a kertbe és felcsodaásóvilláztam egy négyzetméternyi területet. Akkor még nem suhogott az eső, de a fotót már nagy zuhéban csináltam az előbb.
Ez a rész is le volt takarva, két darab furnérlemez volt rajta, egyébként jobban irtja a gyomot maga alatt, mint a geotextil. 
Délelőtt bekukkantottam alá és megláttam, hogy nagyon jó már alatta a talaj, alig vártam, hogy délben kimehessek csinálni. Nagyon jó minőségű, morzsalékos volt a föld alatta, cseppet se ragadós. Jócskán tele volt fehérherével, de nagyon könnyen kiráztam a gyökerek közül a földet és szép lett az egész. Újabb hely rengeteg virágnak! :) 

És ez az eső is nagyon jó most. A tegnap fellazított részre jól be tud szivárogni a víz, nem úgy, mint a kötöttebb részeken. tegnap is írtam, hogy 10 centi mélyen már tök száraz volt a föld, most jobban át fog ázni, már legalább egy órája esik, hálistennek. Rég volt ekkora szárazság, mint ezen a télen. 

kk_img_20220221_140536.jpg