Mindenfélék

Hosszúnak tűnik ez az idei tél, pedig nem is voltak (eddig)  olyan nagyon nagy hidegek. Csak a benti lét kezd már sok lenni és a sötétség is. Olyan lassan hosszabbodnak a napok az idén, a reggelek főleg nehezen világosodnak ki, de a délutánokat is sötétebbnek érzem, mint máskor. 
Viszont a napnak nagyobb az ereje az biztos és magasabban is jár, ezt a napelemes lámpámról tudom. Decemberben este 10-11-re már alig volt fénye, most meg reggel 6-kor, amikor felkeltem, még vígan nyomta. 7-kor már nem világított, mert addigra kikapcsolt a világosodás miatt. Nyáron fényárban lesz az udvar egész éjjel, mert később fog bekapcsolni és hamarabb ki. 
Veszek még pár ilyen lámpát, szeretem éjjel a fényeket az udvaron.

Megjöttek a növénytámaszaim is, nagy meglepetés volt elsőre ahogy megfogtam a csomagot. Olyan vékonynak tűnt, gondoltam ez nem lehet 14 darab támasz, de annyi. Hetet rendeltem, de egy pár az egy darab. Nem állítom, hogy nem bánnám, ha 10-15 centivel magasabb lenne, mert ha bedugom a földbe,akkor eléggé alacsony lesz, de az árát tekintve nagyon is örülök neki. 

Ezeket itt egymásba akasztottam, hogy megálljanak, és így a széle meg is emelkedik kicsit, szóval lehet, hogy alkalmazni fogom kinn is a virágok között. Sőt, így madzagot is tudok feszíteni és 4 részre osztani, akkor mégjobban tartani fogja. 
A Cosmos-okhoz pedig majd veszek hosszabb karókat, mert tavaly a legszebbeket döntötte ki egy nagy vihar. 

kk_img_20220207_172449.jpg