Növénytámasz

Tegnap kész tavasz volt odakinn, bár azért kicsit hűvös volt a levegő, de sütött a nap és ez annyira jó! Ma viszont megint viharos szél fúj, nemszeretem idő...

Már megint rendeltem, nem tudom visszafogni magam, ha a kertről van szó. Találtam nagyon olcsó és jól kinéző  növénytámaszt (Russia növénytámasz), 748 Ft darabja, nem akartam elhinni, de annyi az annyi, szóval gyorsan rendeltem is belőle 7 darabot. Fél méter széles és ugyanannyi magas, 2 darabból áll, amik összerakva egész kört adnak ki. Tökéletesek lesznek a kúpvirágokhoz és a kokárdákhoz és minden kb. olyan magas virághoz, mert azokat tavaly egy vihar nagyon megdöntötte és utána nem voltak olyan szépek, nem is tudtam őket felegyenesíteni. Szeretném, ha az idén nem lenne ilyen. 

tamasz.JPG

Már éppen venni akartam 6 mm-es acélrudakat, mert a múltkor láttam egy filmet, amiben Monthy maga csinálja a támasztékokat.  Most viszont, hogy ezek ennyire olcsók voltak, nem kell ezzel bajlódnom, illetve vastagabb  acélrudakat fogok venni és abból is csinálok magasabb támasztékokat.