Időjárás bejegyzés

Harmadik napja röpködnek a -10 fokok, még holnapra ígérnek nagyon hideget, aztán talán megenyhül. Jó lenne, nem szeretem ezt a hideget. 
Tudom, rovarok meg satöbbi, de akkor se szeretem. Ilyenkor szoktam kérdezni, tavaly télen is feltettem a kérdést, hogy hol is van az az állítólagos felmelegedés. Mert én inkább szélsőségesedést látok itt nálunk és eltolódást. Évek óta későn jön a tél és később jön a tavasz is. 

Böbét nem érdekli a hideg, már most -6 fok van és ő kinn csatangol. Rajtuk van a menés, de Böbén azért csodálkozom, mert ő sosem tüzelt, még előtte ivartalaníttattam és mégis nyugtalan. Herkuló viszont feltűnően nyugis, ő elvan itthon. Éjjel szerintem lenn alszik a dobozban, nappal meg lemegy az ólba, mert odasüt a nap és napozik. 
Van egy nagy zsák szalmám, ma le akartam vinni az ólba, de ott tanyázott, így nem zavartam el őt onnan, majd holnap leviszem, hadd hemperegjen benne. 

Nagyon várom már a tavaszt. Vagy legalább azt az időt, amikor megkezdhetem a palánták ültetését. 
Az igaz, hogy most kicsit le van ülve a kedélyem ezután a vertigo-s "kaland" után. Az járt az eszemben, hogy ha meghalok, nem fogom látni a virágaimat kinyílni és mi lesz azzal a sok maggal, amit megvettem. 
Meg vagyok lepődve azon, hogy mennyire megviselt ez a dolog engem lelkileg. Pedig olyan sokan jöttek, hívtak, írtak, hogy ha baj van, akkor csak szóljak nekik, ettől meg is vagyok nagyon hatódva, de amit átéltem, az nagyon is megmutatta, hogy az ember mennyire egyedül van, amikor baja van. Tökmindegy lett volna, hogy van-e itt valaki, nem tudott volna mit tenni. Ez a fajta kiszolgáltatottság, hogy egyik pillanatról a másikra, előjel nélkül megváltozhat az élet... hát ez engem most nagyon kiborított. 
Nem akarom nagyon belelovalni magam, de foglalkozni kell az érzéssel, ha már így a képembe lett tolva. Azon is elgondolkodtam, hogy mi lehet a lelki oka, de mintha a visszája történt volna. Most fizikai síkon veszítettem el az egyensúlyomat és ennek hatására, lelki síkon is. Előtte nem voltam megborulva, most egy kicsit meg vagyok. Majd elmúlik ez is...