Böbike bungija és nagy hó esett

Böbike valamelyik nap a kanapéra feküdt. Soha nem tanyázott még ott eddig, de most bevette magát a párnák közé- alá, ezért csináltam neki egy bungit a párnákból és takaróból. 
Nem mutattam meg neki, mert azt látom, hogy amibe be akarom őt terelni, az nem kell. A drága bolti bungi se kellett  neki, Elza viszont nagyon örül neki, állandóan benne tanyázik. 

Szóval nem mutattam meg Böbének a bungit, semmilyen módon nem hívtam fel rá a figyelmét, de megtalálta és benne alszik. :)  Sőt éjjel is benne aludt.

kk_img_20231130_105520.jpg

Tegnap majdnem egész nap esett a hó, 10 óra körül kezdte sűrű hódarával, aztán átment havazásba és késő délutánig esett, 6 óra körül hagyta abba. 
Behavazódott az egész kert és a környező világ, remélem, hogy nem jön rá ónos eső is, mert akkor a hétvégi bevásárlást nem tudom, hogy fogom megejteni. Nem mond mínuszokat most erre a hétvégére, szerintem el fog olvadni, lesz nagy locspocs belőle, nem mintha nem lenne már elég nagy locspocs enélkül is. 
Ha már esett, akkor nem bántam volna, ha legalább megmarad, hogy védje a növényeket és a talajt a közelgő nagy fagyoktól, de be kell látni, hogy már nagyon megváltozott az időjárás, nem lehet azt várni tőle, hogy olyan legyen, mint régen volt. 

kk_img_20231130_122818.jpg

kk_img_20231130_122832.jpg

kk_img_20231130_122917.jpg

kk_img_20231130_122933.jpg

kk_img_20231130_125944.jpg

Ez nem a kert, hanem a házzal szemben lévő erdő, ezt látom a szobák ablakából. Hétvégén majd ki is megyek és vágok egy csomó kis ágat jelölőkarónak. Ilyenkor szoktam szedni, hagyom őket kiszáradni és megfestem, ezzel jelölöm az évelőket a kertben. Most is van egy nagy vödörrel, azok már szárazak, hétvégén tervezek is festeni egy adagot. 

kk_img_20231130_124554.jpg