Tarackoló kékgyökér az idén is

Ennek a virágnak olyan csodaszép kék színe van, hogy igazán ritkaság. 

Ezt, ami a képen van, cserepesül süllyesztettem a földbe és tavasszal ki akartam emelni, de már nem tudtam. Valószínűleg a gyökerei a lyukakon keresztül már mélyen vannak, ezért inkább nem bolygattam, szemmel láthatóan jól érzi magát így is és már elég nagy bokorrá fejlődött. 

Azóta pár szálat ültettem másik helyre is. Egy darabig úgy tűnt nem maradnak meg, de végül a szorgos öntözés megtette a hatását, mert szép hajtásokat hozott, de azon még nincs virág, majd jövőre lesz rajta és azok a talajban vannak szabadon, remélem jól el is fog szaporodni.  Jó talajtakaró ez a növény, az új adag az első sziklakertben van, ott lesz helye növekedni. 

kk_img_20210812_193506.jpg

kk_img_20210812_193535.jpg

kk_img_20210812_193548.jpg