Rossz pénz...

Végre nem volt fagy. Reggel korán 11 fok körül volt a hőmérséklet, erre várok már mióta. 

Este volt némi izgalmam a Böbe miatt, mert nem jött be. Nagyon sokszor kinéztem, kimentem keresni, kiabáltam neki, de hát macska... esze ágában se volt bejönni. Aggódtam is, meg nagyon mérges is voltam, végül lefeküdtem, mert mégsem kereshetem egész éjjel a macskát és arra gondoltam, hogy nem is árt egy kicsit megszívatni, mostanában már nagyon el van kanászosodva. Az igaz, hogy arra is gondoltam, hogy nem tud bejönni, mert a nagyok elég sokat szívatják őt az utóbbi időben, de meg kell tanulniuk valahogy együtt élni. 

Herkules pl. nem tudja őt mire vélni, mivel Böbe ivartalanítva van és ezért az utóbbi időben űzi őt, de valamelyik nap láttam, hogy még a MosogatóCica is űzi, (ő is kandúr) szerintem vetélytársnak nézik a Böbét, nem érzékelik, hogy ő kislány cica. 

Elza pedig egyértelműen féltékeny rá és a helyébe akar kerülni. mert azt látom Elza tekintetében, hogy tökéletesen tisztában van azzal, hogy Böbe bejöhet, ő meg nem. Egyébként Elza kezd az agyamra menni, most már annyira megszelídült, hogy ez túlzás. Örökké a lábam körül van, alig tudok tőle lépni. Dörgölőzik, örökké simogatni kell, levakarhatatlan és már zavaró, nekem ez már too much. 

Lassan meg fogom most már oldani az ő ivartalanítását is, mert most már szelíd, de be nem jöhet. nem kedvelik egymást Böbével, így lehet, hogy Elzának gazdát fogok keresni, akinél kedvére lehet bújós szobacica.

Reggel nyitottam az ajtót, de Böbe sehol, kinyargaltam a kertbe, szólítgattam,de nem jött elő. Már magamban épp lemondtam a macskáról, de azért megint kinéztem és akkor slisszolt be az ajtón. Most az ágyamban alszik a kis bolond, hullafáradt. Gondolom nem aludt egy szemhunyásnyit sem az éjjel, mert vigyáznia kellett a bőrére. Ki tudja hol bújt el. Pedig van itt jó pár macskadoboz, direkt nekik, még a téliesített dobozok is kinn vannak, de egyikben se láttam őt. A lényeg, hogy megvan a kis majom, remélem nem szokik rá a kinn éjszakázásra, mert nem szeretném. Viszont Böbi nagyon csavargó cica lett, míg a két öreg cica (akik kóbor csavargók voltak) áétalában itt henyél az udvarban, addig Böbének néha a színét se látom egész nap, ki tudja merre jár. átjár az erdőbe is, pedig itt lakik a közelben egy rókacsalád is. 

Szóval nagyon csavargó cica, persze lehet, hogy később majd lenyugszik, de még tulajdonképpen most is kölyök, egy éves sincs és neki az egész világ egy nagy játék.