Van uborka bőven

Elég hűvös reggellel köszöntött be az augusztus, csak 12 fok van kinn. 

Tegnap még szabin voltam, ezért reggel lekaszáltam gyorsan a füvet a ház előtt és belül is egy pár részen. Érdekes módon semmi kedvem nem volt, de olyan könnyedén levágtam, hogy magam is csodálkoztam rajta. 
Egyébként megfigyeltem magamon, hogy hajszolom az elégedettség érzését és ezt a kerti meló fullosan meg tudja adni, de egyre több kell belőle, ezért egyre többet várok el magamtól. Valahogy ezt meg kell állítanom, mert teljesen a rabszolgája leszek ennek az egésznek így, de hajt valami szenvedély, ami a kerthez köt. 

Leszedtem megint rengeteg uborkát is, már nem is tudom mit csináljak vele. Az igaz, hogy már nem lesz sokáig, mert megtámadta valami betegség és  lassan vége az uborkázásnak. Végül beraktam 2 ötliteres üvegbe kovászos uborkának és majd elteszem télire. Van nekem még anyukámtól recept és majd aszerint teszem el. Elég nagy ubik lettek, de a szilvával bajlódtam, nem volt időm az uborkára is. Tettem a fagyasztóba is 2 dobozzal. 

kk_img_20230731_111621.jpg

Kiszedtem a hagymákat is, mert ez az esős idő már csak árt nekik, bevittem a szárazra egy nagy papírtálcára majd ott késő őszig száradozhatnak. Úgy szoktam, hogy hagyom egy darabig és amikor a szára már könnyen lejön, akkor leszedem és még hagyom a hagymákat tovább száradni, csak akkor szoktam bevinni, amikor már jönnek a fagyok. Már benn is elő van készítve a helyük.
Nem lettek valami híresek, elég sok kicsi van közöttük és kevés is lett nagyon, nem lesz elég télire. Érdekes lett a kép, a vöröshagymából van a legtöbb és épp az nem látszik egyiken se.

kk_img_20230731_124718.jpg

kk_img_20230731_124725.jpg

 Böbike egész nap kinn volt velem a kertben és nem igazán tágított mellőlem, mindig a közelemben volt. :) Édes kis manóm, le is van fogyva. Este ölben hoztam be megint, azt hiszem ez a Kis Disznó elkezdte élvezni, hogy cipelem a seggét, úgy hagyja magát behozni, hogy az csoda! :))))
A sebei még most is elég csúnyák, de menekül előlem, amikor meglátja a vattakorongot a betadinnal. 

kk_img_20230731_180644.jpg

Az idén magról vetett zörgővirágom első virágja. Nekem kicsit hasonlít a katángkóró virágjához, de csak maga a virág, mert ez nagyobb is és egy vékony, hosszú száron nyílik. 

kk_img_20230729_083945.jpg

Ez pedig egy új cickafark, most kezd nyílni. 

kk_img_20230729_084010.jpg

Annyi mindent visszavágtam már és mégis mekkora dzsumbuj van a kertben. 

kk_img_20230731_181108.jpg