Karácsonyi térhódítás

Annyira meleg volt kinn tegnap, hogy egyszerűen nem bírtam magammal és felvilláztam egy újabb darabot a parlagból. 
Amikor kimentem megrakni a madáretetőt, teljesen tavaszi érzésem volt. Először csak arra gondoltam, hogy felveszem a geotextilt, hogy lássam milyen alatta és a napokban felvillázom, de aztán kicipeltem a csodaásóvillát is, mert van egy letakart rész a tamariska környékén is, amellett pedig egy eléggé füves rész... azt is felvilláztam, kiszedtem a füvet belőle, ennyivel is előbbre vagyok. Aztán szinte automatikusan levitt a lábam a kitakart részhez és szépen fel is lazítottam a talajt. Ha jönnek a fagyok, majd szépen elporhanyósodik. Elég vizes a föld, csúszkáltam is a sáron rendesen, de akkor is jól esett. Tudom, hogy nem egy tipikus karácsonyi elfoglaltság, de már nem is tudom mikor voltam kinn a kertben ilyesmit csinálni és most ez nagyon jó érzéssel tölt el! 
A felvett geotextilt már el kellett dobnom, mert eléggé szétfoszlott, gondolom a tűző nap az évek alatt, amióta pakolgatom ide-oda, nem használt az anyagának. 

kk_img_20221226_123612.jpg

Itt látszik, hogy tavasszal is lesz még mit csinálni. Rengeteg letakart rész van még, amit fel akarok majd villázni. 

kk_img_20221226_123633.jpg

kk_img_20221226_125209.jpg

Az öreg pince meg fogta magát és végképp beomlott, gondolom a sok esőtől nehéz lett rajta a föld és benyomta. Először csak az tűnt fel, hogy olyan fura... néztem, hogy mi nem olyan, mint volt. A magassága nagyon nem stimmelt, mert eddig kb. mellmagasságban volt, most meg a hasamnál van a teteje. Úgyis szét kell azt ott bontani, tavasszal keresek valakit, aki hajlandó rá és megcsináltatom. 

kk_img_20221226_125232.jpg

kk_img_20221226_125245.jpg