Megáll az eszem!

Tegnap elég esős, nyirkos reggelre ébredtünk, de kicsit sem volt hideg, még a ház se hűlt le, 20 fok volt reggel, amikor felkeltem. 
Nem sok mindent tudtam csinálni a kertben, azért reggel kinyargaltam, kivittem a komposztra az összegyűjtött cuccot a konyhából és megláttam a kis piros nyelű metszőollómat, amit a lágyszárúak darabolására használok, hogy kinn maradt az esőben. :(
Megtörölgettem papírtörlővel és behoztam a radiátorra megszáradni szegényt, remélem nem lett baja. Kis olcsó ollócska, úgy emlékszem 600 Ft-ért vettem az OBI-ban (már nem annyi), de nagyon jól vágja a virágszárakat. Ezt használom a mulcsoláshoz, szinte mindig ez van a kezemben. Fára persze nem jó, ahhoz másféle metszőolló kell, de a növényekhez ez az eddigi legjobb kis cuccom. Befújtam egy kis sray-vel, amit az ajtók nyikorgására használok, az jót tett neki. 

Ja és hogy mitől áll meg az eszem? Hát attól, hogy Herkules simán lehugyozott ma reggel. :D :D Mindig kéri a második adag reggelit, hobbit a lelkem, kell neki a második reggeli, a tízórai, az ebéd és a második ebéd és így tovább. Kinyitottam az ablakot és elkezdtem neki kikanalazni a kaját a zacsiból és csak érzem, hogy cseppen a kezemen valami. Akkor tudatosult bennem, hogy BársonyÚr megfordult és megrázta a seggét és a farkát és kaptam egy spriccet. Ilyet még sose csinált a KandúrBandus. Spriccelget, persze körbejelölte már az egész udvart, de hogy engem is! HugyosRémKandúr... :)))) 

Elza meg tegnapelőtt este kiment és nem jött haza csak tegnap délután. Már nagyon aggódtam miatta, nem szokott így elveszni. Valami harcba keveredhetett isten tudja kivel-mivel, de seb van az arcán, nem hagyja megnézni és az orrán is egy nagy karmolás (szerintem valami cicaharc lehetett). Amikor hazajött, nagyon éhes volt, aztán lefeküdt aludni és azóta is benn van a verandán. Már ma is befalta a reggelijét, most megint alszik.  Viszont nem kedvetlen a CicaNéni, nem látom, hogy fájna valamije, nem is depis, bár az is biztos, hogy ők nem nagyon mutatják, ha bajuk van. Hagyom őt, hadd pihenje ki magát. Szerintem nem lehet mély a seb, mert az az arcát is idedörzsölte hozzám, ha érzékeny lenne, akkor nem tenné. 

Újabb krizantém fotókat hoztam, nem győzöm csodálni őket, annyira szépek és még mindig nyílnak majd újabbak is! A bordókból rengeteg van, most ez a kettő bokor nyílik, de még két hatalmas gömb most kezdi és van már másik két bokornyi szaporulatuk is, amik még kisebbek. Most az ő idejük van.  

 kk_img_20221024_153714.jpg

Ez a kettő nagyon bejön nekem, mindent elkövetek, hogy megvédjem őket a télen, nem is tudom, lehet, hogy kéne bevinni róluk hajtást a pincébe és ledugni homokba, hátha. 

kk_img_20221024_154002.jpg

kk_img_20221024_154614.jpg

Ez a lángoló színű csoda már áttelelt tavaly. 

kk_img_20221024_153916.jpg

Ez a lila, a két sárga és rózsaszínű idei szerzemények, ők is mind aggódás tárgya a tél miatt. Nem szeretném már elveszíteni őket. 

kk_img_20221024_153942.jpg

kk_img_20221024_154013.jpg

kk_img_20221024_154044.jpg

kk_img_20221024_154026.jpg

Ezt a fehéret még anyukámtól kaptam. :) 

kk_img_20221024_154559.jpg

A következő kettő is új szerzemény. 

kk_img_20221024_154050.jpg

kk_img_20221024_154630.jpg

Ez már áttelelt, tavaly ősszel vettem és ültettem el. 

kk_img_20221024_154903.jpg