ÚjDudvák és Asterek

Gyűlnek a krizantémok megint. Tegnap is hoztam 2 újat a LIDL-ből. Jó lenne valahogy visszapótolni a tavaly téli veszteséget, de még nagyon messze vagyok attól, hogy az összes meglegyen. De - mint a viccben a pasik a nőkkel - törekszem rá. :))))
Még most jön majd a Halottak Napja, ilyenkor rengeteget lehet kapni, nagyon remélem, hogy találok tűszirmúakat is. Sárgában volt nekem és nagyon szerettem. 

kk_img_20241016_162721.jpg

Tegnap nem igazán jutott időm a kertre és hideg is volt, reggel csak 0 fok volt és nehezen melegedett fel az idő, a szél is fújt, de az ég annyira csodaszép kék volt, hogy öröm volt felnézni. 
Meg lefelé nézni is öröm, olyan szép együtt ez a macskamenta az árvácskával. Szépen elterpeszkedett ez a menta és nagyon jó, hogy oda ültettem az egyik Clematis tövébe, mert így árnyékot ad nyáron a tövének. 

kk_img_20241013_125734.jpg

A kertet most az Asterek uralják. Imádom!

kk_img_20241013_125759.jpg

kk_img_20241013_132715.jpg

kk_img_20241013_132813.jpg

Ahonnan a cicáim látják. :) Nekik egy ez dzsungel! 

kk_img_20241013_153746.jpg

Még a magas varjúháj is mutatós, de lassan befejezi és vissza fogom vágni, mert nagyon elárnyékolja azt a kövirózsámat, ami majd tavaszra szép pirossá fog változni. Jövőre új helyet kell majd keresni neki, mert nagyon ránőtt ez a varjúháj és egy másik is. 

kk_img_20241014_092000.jpg

Herkuló beköltözött a pincébe. Most már szépen jön be velem a CicaÚr, semmi csalogatás nem kell. Keddről-szerdára éjjel is benn aludt, bezártam őt délután, de nem tiltakozott és kilógni se próbált. 
Reggel kiengedtem őt és egész nap kinn volt és tegnap délután újra behívtam. Jött szépen, befeküdt a dobozkájába és nem akart kiszökni. Ott jó meleg van, ott mennek a fűtéscsövek is és fűtenek neki, amíg a lakásban is megy a fűtés, de éjjel se hűl le nagyon az a rész. 
Sokat simizem őt, soha nem hallottam még így dorombolni a CicaUrat. :) 
Tömöm őt kajával, hogy megerősödjön és télire összeszedje magát, de csak a hasa olyan, mint a rajzokon, amikor a kígyó lenyelt egy elefántot.  :))))  Majd elcsípem már őt egy fotóra valamelyik nap.