Tele van a kis melegházam

Ma is fagy volt, nem volt egészen -1, de a cicák táljában a víz hártyás volt itt fenn az ablakban. Már nem is vekergek, de azért tele van az összes puttonyom az időjárással és a hideggel. 

Valamelyik nap széttűzdeltem az ernyős verbénákat is, hát... ha megmaradnak, akkor rengeteg lesz, bár hely az van a kertben bőven. Ott vannak az alsó polcon jobbra. 
Majdnem fullon van a melegház. Sőt, kitettem mellé egy polcot is, amire anno vettem "ruhát" is, (kicsit látszik az alsó képen) direkt rá való. Nagyon szeretem, van ilyenem magasabb is, szintén ruhával, melegháznak is jó, de arra is, hogy amit rárakok azt nem lepi a por.

kk_img_20220412_144629.jpg

kk_img_20220412_144640.jpg

Ha kikelnek a virágok, amiket elültettem, akkor egész nyár elejéig ki fog tartani a program, hogy szétültessem őket. Az egynyáriakkal kell majd kezdenem, bár azoknak a zömét igyekszem helybe ültetni, de jópárból palántát nevelek. 
Aztán majd az évelőket is kiültetem, azokkal nem kell annyira sietni, bár legalább július végéig majd szeretném befejezni, mert a szabad földben nagyon nagyot és hirtelen szoktak nőni. Jobb, ha erősebbek mire eljön a tél. 
Így is féltem mindig a fiatal növényeket, de a legtöbb megmaradt tavalyról is. A sudárzsálya kérdéses, még várok, hátha kihajt, de nem sok reményt látok rá. Valamiért nem fejlődött rendesen ott ahol volt, már bánom, hogy nem  törődtem vele többet. Ültettem az idén is, de nem tudom jó-e még a magja, még nem kelt ki. 

Jó hír viszont, hogy kikelt (eddig) egy darab fehér füzérajak, pedig már majdnem feladtam. Március 27-én ültettem el, lehet, hogy türelmetlen vagyok? Lehet. :)