Purcadozó hortenzia

Vettem egy hortenziát a Pennyben, ilyen szép volt, mint az első képen, bár a legkisebb virág már akkor is kissé hervadt volt, de gondoltam, majd kap vizet és milyen jó lesz neki. Az is látszik rajta hogy tulajdonképpen fehér... ennek nem örülök, nem is értem miért vágják át ez embereket ezekkel  a színezett virágokkal. 

Amikor hazahoztam megöntöztem, kinn volt a verandán, ahol 10 fok alatt nem igazán van a hőmérséklet, inkább 10-17 fok van. Ha nagyon hidegek vannak kinn éjjel, akkor esetleg reggelre leesik 8 fok-ra, de most nem voltak olyan hideg éjszakák. Majd most lesznek.

Aztán a hortenzia szépen elhagyta magát, illetve a csak a virágja, a levelei szép egészségesek. Tegnap behoztam a szobába, pár virág életre kelt, de nem az összes, azt hiszem, le fogom róla vágni, ne szívja el a növény erejét. 

Jobban utána kell néznem mit szeret ez a növény, mert nagyon szépnek tartom és már van is egy, sőt bugás hortenziákat is rendeltem. A tuják környékén elég savanyú a talaj, szeretném, ha alattuk hortenziák és rododendronok lennének, azok meggátolnák a belátást az utca felől, bár már lombosodnak vissza a tuják is a törzsükön. Pár éve az ágaik le lettek vagdosva, de tavaly  már egész nagy zöld pamacsok nőttek rajtuk. Remélem szépen besűrűsödnek majd.  

kk_img_20220308_103727.jpg

kk_img_20220310_073207.jpg