Kikelt a kúpvirág

-4 fok van kinn, jó lenne már, ha véget érne ez a tél. Persze tudom, hogy vége lesz, csak ilyenkor az ember más sürgeti a tavaszt, mert jó lenne kinn lenni. 

Benn az ablakban viszont kikeltek az egynyári kúpvirágok, trallallá! kk_img_20220223_120022.jpg

Imádom ezeket a virágokat, nagyon szépek, nagyon bírják a szárazságot is és késő őszig ontják a virágaikat. Mondjuk akkor leszek pofára esve, ha magától is kikel ott, ahol elhullatta a magjait, de nem kockáztatok, inkább ültettem. Nincs még vele tapasztalatom, tavaly ültettem először. Érdekes módon okáig nem tetszettek nekem ez a virágok, sőt a kokárdavirág sem, aztán valahogy mégis rávágytam, utána pedig megszerettem.
Asszem a csórt kokárdavirág magokkal kezdődhetett, amiket egy kerítésen benyúlva szakítottam le tavalyelőtt ősszel. Valamiért az ilyen szerzett dudvák mindig nagyon kedvesek nekem. 
Úgy látom, hogy csupa egynyári kúpvirág magom van, kivéve a pirosat, de sárgában nincs évelőm... még. Illetve azt hiszem, hogy a szerzett magból nem is ültettem... lehet, hogy az évelő lesz? Kipróbálom. 

Hihetetlen, hogy milyen hamar kicsírázott  magja, 18-án ültettem őket és már tegnap is kinn voltak. Most már lehet majd nézegetni, na meg a többit is, hogy mikor kelnek ki. Ez olyan csodálatos, hogy csak beszórok valamit a földbe és életre kel és micsoda szépségek lesznek belőlük!