Melegház

Nagyképűség melegháznak hívni, de a palántáimnak tökéletes lesz tavasszal. 
A saját kis tákolmányomat szétvertük, amikor az ólat bontottuk, amúgy se volt jó semmire. Ennek viszont jó helye lesz a teraszon a déli és a nyugati fal sarkában. Tavasszal, amikor már nem lesznek erős fagyok és a palántáim nem férnek el az ablakban, akkor ki fogom tenni bele őket. 
Gondolkodtam egy nagyobb üvegházon is, illetve néztem falnak támasztható üvegházat is, de gyakorlatilag nincs rá szükségem. Betonalapot nem akarok csináltatni a nagynak, fűteni nem akarom, tehát hidegben hideg lenne, nyáron pedig túl forró, cserébe sokba kerül. A falnak támasztható pedig állandóan ott díszelegne a teraszon, amit nem szeretnék. Maradtam ennél. 
Még nem raktam össze, egyelőre a dobozában marad, majd azért azt megnézem, hogy minden alkatrésze megjött-e. 
Úgy látom kényelmes lesz a használata, jó, hogy felgöngyölíthető az elején az "ajtaja". A polcokon könnyen hozzá fogok férni a palántákhoz, mert locsolni gyakran kell őket, amikor növésben vannak és már melegebb az idő. 
Mindig magamnak nevelem a palántáimat, paradicsomot, paprikát, zellert, padlizsánt, korai karalábét...meg mindent. Ebben már virágokat is fogok tudni előnevelni kis cserepekben, mert van benne hely. Eddig a korlátot az ablakpárkányom szabta, bár elég is volt, addig, amíg szét nem ültettem a kis palántákat, utána már nem elég a hely, ezért is rendeltem ezt a kis házikót. 
Nagyon remélem, hogy be fog válni. :)  


kk_img_20211126_100734.jpg