Tényleg durvulnak a krizantémok

-4 fok van kinn ma reggel. 

Szerintem róka jár fel a tetőre, ahol a cicákat etetem, mert valami pár napja teljesen összemarja az alutálkákat, ha véletlenül kinn maradnak, vagy úgy marad a tetőn, hogy nem érem el. Olyankor a szél szokta lefújni onnan, de mostanában úgy össze vannak lyuggatva, nagy fogakkal, amilyet cica nem csinál. 
És amibe a szárazat teszem nekik, azt ráragasztottam egy járólap darabkára, épp azért, hogy nehezebb legyen, de valami elvonszolja. Pár napja már be szoktam venni, de tegnap a valami korábban volt itt, mint ahogy észbekaptam. Most az is kinn van a tetőn, nem is érem el és azt nem fogja lefújni a szél sem, mert nehéz. Ki kell majd mennem érte. Nagyon kéne már az a kamera. 

A krizantémok közül már jönnek a sárgák is, újabb sötétbordók és másfajta bordók, de a fehér is kinyitotta magát. 
Annyira imádom ezeket a virágokat (is)! Mindig azt imádom, ami éppen a legszebb, de a krizantémok ősszel az utolsók, akkor nyílnak, amikor a természet lassan aludni tér. Ilyenkor ők felébrednek és rengeteg színt hoznak a kertekbe. Igyekeztem úgy elosztani őket a kertben, hogy mindenütt legyen egy-egy szép, színes folt. 
Tavaly is rengeteget vettem, de nagy kísérletezés ez, mert nem telel át mind. Az idén is rengeteget vettem, meglátom, hogy melyik fog megmaradni, de az újakat majd külön posztba teszem, úgy nekem is könnyebb lesz visszanézni, hogy mi hol van és főleg mi éli túl a telet. 

kk_img_20211023_135731.jpg

kk_img_20211023_130303.jpg

kk_img_20211023_135746.jpg

kk_img_20211023_130244.jpg

kk_img_20211025_155556.jpg

kk_img_20211025_155144.jpg