Rémdögök - Ez van macskafronton

Macskafronton az a helyzet, hogy Elzát kedden délelőtt bevittem az állatorvoshoz, mert annyira fel volt puffadva, hogy azt hittem fel fog robbanni a macska. Így aztán most már tudom, hogy a cicának lehet adni Espumisant a puffadás ellen. Aztán beindult kis bele, volt macskaszar bőven mire hazaértünk a cicadobozban is és utána az alomban is, (az állatorvos jól összenyomkodta a hasát) de szegénykém nagyon vacakul volt, egész délután a verandán feküdt a lábtörlőn. 

Egyébként csütörtökre vagyunk bejelentve ivartalanításra, most már csak azon izgulok, hogy meg tudjam fogni, de majd este bezárom őt a pincébe vagy a verandára. Vagy reggel zárom be, mert délután megyünk... talán ez utóbbi jobb ötlet, csak este már a vacsorától el kell őt zárni, ami Elza falánkságát tekintve nehéz ügy, szóval lehet, hogy Herkules se kap vacsit. 

A másik, hogy Böbe már alig mer tőlük hazajönni. Azon gondolkodtam, hogy elkezdem őt benn tartani, mert ez az éjszakai műszakozás veszélyes üzem és nem szeretném Böbikét elveszíteni. Még most sincs itthon...  minden egyes reggel egy merő frász, hogy megvan-e a gyerek. 

Herkulest ráadásul felbátorítottam, mert most már tényleg komolyan el kellett űzni a MosogatóCicát, mert el akarta kezdeni átvenni a terepet Herkulestől. Minden nap itt volt, már meg se adta magát, a menetrend általában az volt, hogy Herkules üvölt, mint a sakál, a MosogatóCica meg le se szarja és nem tágít. Szerintem abszolút tudatában volt, hogy kétszer akkora, mint Herkuló. Így aztán közbeléptem és párszor elzavartam a MosogatóCicát és ügyelek arra is, hogy nincs kinn kaja. A cicák esznek és mindent beveszek, szóval nincs mit mosogatni. Sajnálom, mert így néha pocsékba is megy kaja, de a két ivaros kandúr úgy tűnik nem fér meg és a MosogatóCica nem elégedett meg azzal a hellyel, amit kiosztottunk neki. 

Nomost Herkules viszont attól, hogy párszor besegítettem neki, most marhára fel van bátorodva és peckesen őrjáratozik a kertben, de attól meg Böbe se mer hazajönni... ráadásul Elzával néha ketten vadásznak rá és akkor szét kell csapni közöttük. Nagyon territoriális állatok ezek, Böbike meg kis mafla. Pedig amikor elkezdte az éjszakai műszakozást, akkor eleinte nagyon bátor volt, mindenkit elzavart, de biztos kapott egyszer-kétszer a kis pofájára, mert most megint nagyon félénk lett. Nem jó ez, hogy a cicáim ilyen stresszben vannak.

Herkules a MosogatóCicától, Böbe már mindenkitől fél, talán Elza nem fél senkitől, de őt meg Herkuló űzi, na meg a MosogatóCica is, mert azok meg egyfolytában párzani akarnak. Bár vannak időszakok, amikor látom, hogy abszolút a nőstény uralkodik, mert Elza időnként úgy lepofozza Herkulest még a kajájáról is, (és meg is eszi előle), hogy szegény Herkuló elhúzódik és csak vágyakozva nézi, ahogy bekebelezik a kajáját.  

Nekem teljesen újak ezek a megfigyelések, lévén, hogy sose volt cicám. 

Nem tudom mi lesz, ha Elza is ivartalanná válik. Böbikét űzik, mert nem tudják micsoda, és most már Elzát se fogják tudni micsoda. Az is lehet, hogy Herkuló elmegy csavarogni, mert nőstényt fog keresni, ha itt megszűnik az állandó nő...   Erről eszembe jutott Cseh Tamás száma. :D :D 

 Ha viszont Herkuló elmegy csavarogni, abba bele fog pusztulni, mert nincs jó állapotban. Sajnos őt nem tudom megszelídíteni, nem lehet megfogni sem, mert akkor őt is ivartalaníttatnám és lenne 3 nyugis cicám. Viszont Herkules állandóan tele van sebekkel, a vér miatt kullancsokkal, most is hiába etetem, nagyon sovány és így, ha nem harcolják le, akkor majd a telet nem fogja átvészelni. Pedig eszik, jó étvágya van, de még a kullancs elleni szert se tudom mindig ráönteni, mert elrohan, meg aztán ha örökké vérzik, akkor a szer egy kalap szamócát ér kb. 

Na hát ez van, rengeteg gondot okoznak ezek az állatok. Ha belegondolok, hogy bő egy évvel ezelőtt, ha valaki azt mondja, hogy nekem macskám lesz, akkor körberöhögöm, most meg itt kínlódok a 3 rémdöggel.

Lehet, hogy az ivartalanítás után Elzának fogok gazdit  keresni, mert ő nagyon szeretne szobacica lenni, de nem férnek meg Böbével és én se akarom, hogy két macska legyen itt. Elzunak különben is olyan gazda lenne való, akit teljesen kisajátíthat, mert borzasztóan ragaszkodó és irigy, emiatt is mindig zavarja Böbit (ha nem figyelek oda). Elza nekem túl sok, nem szeretem ezt az állandó lábam körül dörgölőzést, lépni alig lehet tőle.

Ez nem mostani kép és volt is már valamikor, de ezen vannak mind a hárman. Kinn Herkules  (fekete) és Elza, benn pedig Böbike.

kk_img_20201106_091747.jpg

Ez pedig Böbe a PolciManó, megszűnt végre a fotelért való harc, a múlt héten átköltözött a könyvespolcra. :) kk_img_20210709_164218.jpg