Kitettem a madáretetőket

-8 fokos reggelre ébredtünk... brrr, nagyon hideg van, nehezen melegszik fel a ház. Nem is terveztem mára túl sokat. Tegnap vettem egy madáretetőt, nagyon szép, nagy és nem utolsósorban önetetős, jó sok magot lehet beleönteni. Tavaly azzal a két kicsi etetővel elég sok dogom volt, előfordult, hogy naponta négyszer is kimentem tölteni. 

Ma még lesz dolgom az etetővel, mert csavarokat akarok beletenni, hogy fel tudjam függeszteni a fára és a négy sarkába is csavarok kampós csavart, azokra szoktam akasztani a cinkegolyót.

Na, a kampós csavar elmaradt, mert elfogyott, de úgy oldottam meg, hogy a régi etetőt is kitettem, arra akasztottam a cinkegolyókat, az újba pedig napraforgómagot tettem és kölest. 

Nagyon bevált az S kampós-minicsigás megoldásom, könnyű vele kezelni az etetőt. Csak leengedem és megtöltöm. 

kk_img_20201122_122557.jpg

 

Úgy helyeztem el, hogy jól benne legyen a sűrűjében, nehogy a ragadozók elkapkodják őket. 

kk_img_20201122_122622.jpg