Vakond Koma 2. felvonás (és egyéb szőrös lények a kertben)

Hát... hmmm… azt hiszem Vakond Komával ez harc lesz. Kimentem reggel a kertbe megtenni a szokásos szemmel növesztős őrjáratomat és azt kellett látnom, hogy két nagy új túrás van, szerencsére egyik sem érintett semmit, viszont egy félóra múlva már el volt dőlve az egyik paprika palántám, mert épp mellette túrta fel a földet... visszaállítottam a palántát, a földet elsimogattam. 

Aztán kinéztem 2 óra múlva és újabb 2 túrás volt a paprika palánták között... így haragban leszünk. Ez valami francos túlméretes alagútfúró dög lehet, gondolom hatalmas lapátmancsokkal, mert akkora halmokat túr, hogy megáll az eszem tőle! 

Délután munka után ki fogok menni és beások 2 vagy 4 flakont a földbe, (azt hiszem úgy lesz ó, hogy veteményes 4 sarkába) nyitott szájjal. Remélem működni fog, ebben a szeles időben biztos lesz fura hangja. Akkora ez a kert, igazán ásogathatna másutt, ezek szerint ennyi minden ehető van a talajban, vagy csak itt porhanyósabb és könnyebb furkálni az alagutakat, mert fel van ásva?

Azért szeretném egyszer látni, amint ás kidugja a fejét a kis szaros. :)  

Laknak itt mások is különben, valamelyik nap kétszer is láttam egy dagi, szőrös testet elrohanni az orrom előtt, szerintem a sitthalomban lakik, amit még nem hordattam el innen, de nem tudom, hogy pocok-e vagy esetleg patkány... azt hiszem attól szokott ide, hogy etettem a madarakat és azok meg a kukoricát és a gabonaféléket előszeretettel szórták szét, mert nem szeretik. 

Azt hiszem őszre a madáretetőknek új helyet kell találnom. Annyi hasznom nekem is lett a szemetelésükből, hogy mindenütt káposzta (vagy valami káposztaféle) palánták kelnek, ültettem is el belőlük párat, kíváncsi vagyok mi lesz belőle.