Tomatillo magtok és új liliomok

Kimentem kicsit tevékenykedni az előkertbe, ha már így felmelegedett az idő. Reggel 11 fok volt kinn 6 órakor... a macskák kinn töltötték az éjszakát. Sajnos bezavart az eső, a fene egye meg, hogy nem tudott megmaradni hétvégére az a szép, napos idő. Kiszedtem azért egy adag füvet egy kicsi részről, majd kimegyek megint és elhordom a komposztra. 
Ott találtam ezt a csodaszép tomatillo magtokot, benne megmaradtak a magok. Annyira fantasztikusan néz ki, hogy behoztam és lefotóztam. Azt hiszem az idén se kell tomatillot ültetnem. :)

kk_img_20230218_105805.jpg

Ezek pedig új szerzemények, nagyon remélem, hogy az idén már fognak is virágozni. 
Van már pár szép liliomom, tavaly annyira mutatósak voltak a kertben, hogy úgy döntöttem, lesz még több is. Még várok egy óriásliliomot is a Starkltól, illetve van olyan is, amit tavaly elültettem, de a nagy szárazságban nem hozott virágot, nem is tudom életben maradt-e a hagyma. 
Illetve vannak sásliliomok is, tavaly áttelepítettem őket, mert nem jó helyen voltak. Majd az idén meglátom, hogy mire jutnak az új helyükön. 

kk_img_20230218_103046.jpg

 Ezek a tavaly nyári liliomok a kertemben.  Csodaszépek voltak! 

kk_img_20220715_183547.jpg