Kinyílt a karácsonyi kaktuszom

Tavaly vettem az ALDI-ban ez a karácsonyi kaktuszt és még csak át sem ültettem azóta. Tápoldatos vízzel öntöztem, a verandán lakik és nyáron sem költözött ki onnan, úgy tűnik szereti a helyet. Pedig szinte egész nyáron le volt engedve a roló. Nádrolóm van, így félhomályban volt a kaktusz, bár a nem volt teljesen lenn a roló, kb. 20 centit hagytam a fénynek. 

Sajnos a másik karácsonyi kaktuszom (az a békebeli fajta) majdnem tönkrement, ezért az most nem virágzik. Egy pici hajtás maradt rajta épen, azt babusgatom, de szép egészségesnek látom. Majd megint megnő az is. 

kk_img_20221205_122538.jpg

Nagyon zötyögősen, de elkezdtem a karácsonyi díszítést is. Az ablakdíszeket már felhoztam, bár egyet nem találok, lövésem sincs hová tehettem, de majd előjön amikor előszedem az összes díszt. Azokat szeretem, amik időzítősek, mert akkor nem kell velük foglalkozni, bekapcsol, megy 6 órát és késő este kikapcsol. 
Nincs nagy kedvem egyébként az idén, ez most nem lesz olyan karácsony, mint máskor, hogy anyukám már nincs velünk. Hatalmas, óriási űrt hagyott maga után...
Nem is tervezem a nagy fenyőt sem feldíszíteni, van egy kisebb (bár az se nagyon kicsi), az idén az lesz soron. Remélem, hogy a Böbe majd békén hagyja, mert a nagyra folyton felmászott és nem örültem neki, bár aranyos volt, ahogy kikandikált a kis pofija a díszek közül. :)

Ma reggel nagyon csúnya idő van, nincs hideg, de esik az eső, szürkeség... posvány. Nemszeretemidő. Még lemegyek és megrakom a madáretetőt és aztán meló.