Mindenfélék

Azt nem is írtam, hogy lett 6 üveg birsbefőttem is. Nincs róla fotóm, elfelejtettem és már lenn sorakoznak a polcon a pincében. Kicsit azt hiszem túlfőttek, de úgy vagyok vele, mint Magilla Gorilla, ezt még gyakorolni kell, legközelebb újra megpróbáljuk. :)))
A vödör birsalmából a 6 üveg ellenére csak a harmada fogyott el, de úgy feltörte a bárd az ujjamat, miközben előkészítettem, hogy egy darabig nem is fogom feldolgozni a többit. Szerencsére kibír még egy-két hetet. 

kk_img_20221028_151600.jpg

Valamelyik nap rendbetettem a tavasszal felvillázott részt is a terasznál. Ebben is irdatlan mennyiségű fű volt, a zömét kiszedtem, de még van benne, azt a majd kapával kivagdosom tavasszal, az idén megvárom, hogy mi fagy majd meg. Kiszedtem a büdöskéket is, az még nincs rajta a képen, de visszavagdostam mulcsnak a talajra. Mindent visszarakok, ami nem hullat magot, illetve ha hullat is, nem telel át a magja.

kk_img_20221101_135124.jpg

Megint vannak MacsFotók is, Böbikét figyeltem egy ideig, mert csak ült és a falat bámulta... aztán rájöttem, hogy a falon kívül egy madárka billegtette magát a bokron és azt figyelte a MacskaCocó! :D 

kk_img_20221102_142525.jpg

 Ez pedig Elza, amikor RosszArcú. :D Elzának mindig minden kiül az arcára és olyan arckifejezései vannak, hogy az kész beszarás! Ezen a képen éppen ki van bukva valamitől, nagyon morci! A reggeli ébredős pofiját még nem sikerült lefotózni, de előbb-utóbb az is meglesz.  

kk_img_20221102_143802.jpg

 Vannak új szerzeményeim is, de azokat se fotóztam le egyben. Nem tudom mi van, de az utóbbi napokban több dologról is elfelejtettem fotókat gyártani.
Vettem egy mogyoróbokrot, egy vattacukor füvet, egy lila (már majdnem elvirágzott Astert), egy majdnem zöld krizantémot és egy piros levelű japán juhart. Csak az utóbbi kettőről van most kép, de majd lesz jövőre a többiről is. És elültettem a múlt szombati új krizantémokat is, most már az összeset. Tulajdonképpen a mogyoró kivételével minden a földben van már. 

A japán juharnak helyet kellett csinálnom, ezért felszedtem ismét egy darab geotextilt, ami alatt már kipusztult a fű és felcsodaásóvilláztam, aztán beleültettem a növényeket. 

kk_img_20221102_115453.jpg

kk_img_20221102_121747.jpg

kk_img_20221102_131259.jpg

Ez pedig a zöldes krizantém. megint rengeteget vettem az idén, kíváncsi vagyok mi telel át belőle és még fogok kapni ötöt, de már azoknak is megvan a helyük. :) 

kk_img_20221102_143424.jpg