Gyomok

Hideg van kinn, tegnap is rossz idő volt, nem mentem ki... még az ÚjDudvákat se ültettem el, majd az elkövetkező napokon szépen egyesével kikerülnek valahogy.
Tombol a szél kinn, de itt benn nagyon jó, már most érezni a hatását, hogy a felújított ablakaim nagyon jók lettek, sokat számít a hőszigetelt üveg  és az egyéb szigetelés. Már nem fúj a szél a konyhában. :)  

Csináltam pár fotót még a minap a valamelyik napi gyomlálás eredményéről (mintha ezer éve lett volna...), ha melegebb lenne, akkor gyorsabban fonnyadnának el a füvek, így tovább élnek a hűvösben, de mindenképp komposztálódni fognak vissza a talajba. 
Tombol a kert egyébként, nem tudom hogy fogom ezt behozni, szerintem jövőre egy lépéssel se leszek előre, majd ezt kell behoznom, ami most ilyen őrületesen elgyomosodott. 

Ez a kis tamariska bokrom, remélem szép nagyra fog nőni, annyira szeretem a csodaszép rózsaszín virágait, amik beborítják tavasszal az egész növényt. 

kk_img_20220912_181848.jpg

Ezek pedig, legalul egy (nem is látszik a képen, mert picike még, de én tudom, hogy ott van) Leylandi ciprus, a bordó levelű az cserszömörce, egy piros bogyójú tűztövis és egy fenyő, ami kb. 6 méteresre fog megnőni. 

kk_img_20220912_181858.jpg

Ez a tér itt a kis lúcfenyő körül van, vannak benne tulipánok, nárciszok, ott van egy kecskerágó is és elöl pici darabkája látszik a bugás hortenziának, meg van ott egy Aster (őszirózsa) is és krizantém, de nem ezek miatt, hanem a nyomorult folyondár miatt fotóztam le. Valaki azt mondta, hogy a folyondár a kötöttebb talajokon él meg, ha lazítom és mulcsozom, akkor el fog tűnni, hát úgy legyen, mert ez borzasztóan kezelhetetlen. 

kk_img_20220912_182036.jpg

Ez pedig a narancssárga bogyójú tűztövis, ez már nagyobb a másiknál, egy évvel korábban ültettem. Asszem, de lehet, hogy kettővel. 

kk_img_20220912_181922.jpg