Tulipánok 1.

Jó, hogy már hosszabbak a nappalok, délután is ki lehet menni egy kicsit tenni-venni a kertben. 
Tegnap elültettem 2 bokor mángoldot és a céklákat. Sajnos csak kevés céklamagom volt itthon, lehet, hogy hétvégén veszek, ha kapok még valahol, ha nem, akkor kevesebb céklát eszem ebben az évben. 

Elmúlt Szent György napja is, ezért a zöldbabot is elültettem, fekete, zöld és sárga hüvelyűt is, a feketéből csak keveset, mert az a mag is elfogyott. Lehet, hogy jövőre már nem is veszek, mert főzés közben ugyanúgy kizöldül. Viszont jópofa, amikor terem és amikor leszedem. 

Szedtem ki gyomot is a vasárnap felvillázott részből az epres körül, de még maradt belőle holnapra is. Kiültettem a hortenziát is a vasárnap előkészített részre és a tavaly magról nevelt kék csenkeszt is átültettem a tavalyi virágiskolából. 

Közben rájöttem, hogy van már nekem botanikai tulipánom (lassan azt se tudom már mit hová...annyi növény van itt), éppen most nyílt ki, alig vettem észre a dzsumbujban. 

kk_img_20220424_120249.jpg

Ezek az alábbi tulipánok tavaly sokkal piros cirmosabbak voltak, nem tudom mi történt, de úgy tűnik az idén mindegyik tulipán sárga eddig közülük.  

kk_img_20220424_120705.jpg

kk_img_20220424_120904.jpg

 Szerintem ez is botanikai: 

kk_img_20220424_120631.jpg

Ezek pedig valami egészen hihetetlenül sokáig nyílnak, hetekig ugyanilyenek: 

kk_img_20220412_124434.jpg