Új jelölőpálcák és ágyások

A múlt hétvégén, hogy be voltam szorulva az influenza miatt, csináltam megint egy nagy adag jelölőpálcát. Még van száraz ágam és vágtam is egy csomót, mert ezekre mindig szükség van. Sajnos megeszi őket az idő, főleg a földbe dugott részeiket, de a műanyagot is megeszi és ezek szebbek. Illetve még azt is tudom velük jelölni, hogy hol milyen színű virág van.

kk_img_20220320_121246.jpg

Tegnap elkezdtem kialakítani az ágyásokat is, kapával meghúztam pár járatot az ágyások között. Nincs kész minden, mert csak meló közti szünetben mentem ki, nem tudok túl sokat távol lenni, de ez is haladás. 
Majd ma befejezem és a hétvégén tervezem elültetni amiket ilyenkor már lehet, bár a talaj még most is nagyon hideg, de reménykedek benne, hogy már csak melegedni fog. Eső kéne nagyon. 

kk_img_20220324_153003.jpg