ÚjDudvák - rendelve

Tegnap este nekiestem a még télen kapott (nem mintha most még nem lenne tél) Starkl katalógus alapján és megrendeltem majdnem mindent, amit a katalógusban megjelöltem magamnak. Pár cserjét hagytam ki, mert rákerestem a neten és szép ugyan a téli fizimiskájuk, de a nyári nem tetszik, nem akarom azokat nézni tavasztól őszig. Így ezek kimaradtak a rendelésből. 

Jönnek: 

Lilabogyó
Klemátisz 'Blue Explosion'
Szívvirág rózsaszín
Bugás hortenzia 'Phantom'
Óriásciprus 
Csillagmoha
Leánykökörcsin piros
Örökzöld tatárvirág
Kaméleon virág
Évelő díszgyertya rózsaszín
Ápolka (ez a piros Monarda lesz)
Őszi szellőrózsa fehér

Jaj, már nagyon várom őket! Az őszi szellőrózsa sanszos, hogy így fog is virágozni őszre nekem. Meg minden is. 

Azon gondolkodom, hogy kellett volna mégegy Clematis, de majd úgyis megyek az OBI-ba, ott is mindig nagyon szépek vannak.