Hideg reggel és ovális kosár kezdemény

-10 fok van ma reggel kinn, derült idő, dér. Most már a mai nap lett az idei tél leghidegebb napja. 

DE! Már lassan január közepében vagyunk! Ez is valami, a február rövid lesz, ha az idő engedi, akkor megyek ki a kertbe metszeni a szilvafákat, mert a tavalyi nagyobb alakítás után rengeteg vadhajtást hoztak.
Utána meg már itt a tavasz, március elején már lehet ültetni a palántákat és az már kertészkedés! És jönni fognak a hóvirágok, sőt lehet, hogy már februárban (de csak optimista vagyok, itt később szoktak kibújni). 
Be vagyok már sózva! 

Elkezdtem fonni egy ovális kosárnak valót, de rájöttem, hogy tulajdonképpen nem jó a papír, amit használok. 
Összesodortam rengeteg TV újságot, mert van belőle bőven, de miután fontam a múltkor másból is, most már látom, hogy nem jó rá a színes RTV fényes papírja. Ezt is ki kell tapasztalni. Még a szálirányát se néztem meg ennél a papírnál... 
A rengeteg megsodort pálcát pedig  majd elhasználom gyakorlónak, amikor új mintákat próbálok ki. 
Az  ovális fonás egyébként nem is annyira szörnyű, mint első látásra kinézett, ha lesz időm, akkor be is fejezem, de nem ezt a TV újságból indult darabot, hanem másikat kezdtem már. 

kk_img_20220109_102120.jpg