Növények a Grand Canyonból

Lehet, hogy lesz még egy kör az USA nyugati part növényeiből, mert nem fésülöm össze a két utazás képeit, nagyon idő venne igénybe.
2017-ben a  North Rim-nél voltunk, nagy buszmegálló, nagy lapos terület ahol kiszálltunk, nem is tudtam hol lehet itt a Canyon. Marci, az idegenvezetőnk persze tudta, előre is rohant, hogy láthassa az arcunkat, amikor meglátjuk a Canyont. Nem is csodálom, mert én pl. nem vagyok egy bőgősmasina, de az ilyen helyeken simán elkönnyezem magam. Annyira fenséges, annyira gyönyörű és annyira hatalmas, hogy az ember hiába látja képeken, azok sosem fogják visszaadni azt, amit az ember átél, amikor ott sétál a nagy meredélyek szélén. 
Van a Grand Canyonnak egy csendje. Mintha magát az időtlenséget árasztaná magából. Hiába a sok ricsajozó turista, ez a csend olyan óriási, olyan hatalmas ereje van, hogy az ember szinte nem is érez, "hall" mást, csak ezt a mélységes, végtelen, méltóságteljes csendet. Nem igazán lehet leírni, de velem maradt ez a csend. Amikor erre vágyom, csak felidézem a Grand Canyont és azonnal eltölt valami mély nyugalom. 

A növényeket nem igazán tudom, hogy mik, de párat megtaláltam. És rengeteg pele is lakott (lakik) ott, róluk is hoztam képet. 

kk_dscf3136.JPG

kk_dscf3137.JPG

kk_dscf3138.JPG

kk_dscf3144.JPG

kk_dscf3154.JPG

kk_dscf3165.JPG

kk_dscf3170.JPG

kk_dscf3173.JPG

kk_dscf3175.JPG

Pele 

kk_dscf3177.JPG

kk_dscf3195.JPG

Desert phlox

kk_dscf3201.JPG

Indian Paintbrush

kk_dscf3208.JPG

 kk_dscf3223.JPG

kk_dscf3225.JPG

kk_dscf3228.JPG