Tegnapi hó

Na, hát ez az első hóesés rögtön segített eldönteni, hogy akarom-e lefedetni a teraszt vagy sem... viszont így tök fölöslegesen vettem meg a napernyőt. Bár... máshová is fel lehet állítani. Úgyis akarok majd kis pihenőpontokat a kertbe. 
Szóval kimentem havat takarítani, volt az 8-10 centi hó is, fogtam a lapátot és azzal tologattam le a teraszról a havat, ami ott maradt azt seprűvel, a kocsibejáróból pedig vesszőseprűvel. Célszerszám mindenhová. :D :D De a vesszőseprű tényleg nagyon jó azokon a helyeken, ami földes, mert a vessző hajlik, nem akad bele a talaj egyenetlenségeibe, mégis nagyon jól elviszi a havat. 

Bazinagy ez a terasz, ha sok hó lesz ezen a télen, akkor sok dolgom lesz vele. 

kk_img_20211205_121208.jpg

Kitettem a nagy madáretetőt is, van akkora nyüzsgés a kertben, hogy az csoda. Azt se bánták, hogy tologattam a havat, akkor is jöttek és ettek.  Elfelejtettem róla fotót készíteni, de hosszú még a tél... 

Illetve még folytattam a díszítést, már csak a konyhába kell még valami és persze a fenyő. 
Kitettem az ajtódíszt is. 

kk_img_20211205_111613.jpg

A színjátszósat (itt még nincs bekapcsolva) az ablakba és belógattam néhány tüskés, saját gyártmányú "hógömböt" is, olyan jó hangulatot adnak az ablaknak. 

kk_img_20211205_111735.jpg

kk_img_20211205_115943.jpg