Ne gyere közelebb

... azzal az izével, nem akarlak a birodalmamban látni! Herkuló (Dobozi Úr) nem szereti a fotóckodást és nem barátságos egy cseppet sem, ha zavarom a nyugalmát,  na meg a kilátást a magaslati dobozából. :))))
Ezt a dobozt akarom még körbevenni hungarocellel minden oldalról, pedig ez így is dobozban doboz, de a 4 centis szigeteléssel még jobb lesz. Remélem nem hagyja el a dobozt utána sem, mert finnyásak ám, nem minden doboz jó doboz, bár nem tudom, hogy mitől! 

Herkuló amúgy beleimádott a simogatásba, de csakis az ablakban fogad el engem. Fel kell emelni őt, a hasa alatt az egyik kezem, a másik elől fogja a macskát és ráfekszik a kezeimre, mert az ablaknál nincs hely hemperegni. Az udvaron viszont elfut, pedig már hagytam, hogy összeszagozza az egyik vastag pulcsimat a dörzsölködéssel és abban mentem ki, hogy rám ismerjen, de elszalad a bolondja.  Bakker, még a madarak is megismerik már azt a zöld pulcsit. Szegény Herkulónak nem tudom milyen tapasztalatai lehetnek az emberekkel, de már másfél éve van itt ez a cica és még most is elrohan. 
Pedig látom rajta, hogy nagyon kíváncsi és nagyon szeretne, de még erősebb benne a félelem most is. 

Böbe viszont - mióta Herkuló szaga érződik rajtam, amikor nekem dörgölőzik, meg nekem dől - nem jön ide az ölembe. Azt hiszi én vagyok Herkules... és ugyebár ők nem barátok, mert Herkuló mindig űzi a Böbét, szerintem vetélytársnak nézi, nem tudja, hogy ő kislány cica, mert Böbike ivartalanítva van. Akkora szamarak ezek mind! 

kk_img_20211126_101338.jpg

 

Egyébként bebugyolásztam a dézsás növények közül a bambuszt meleg szövettel, amit direkt erre a célra vettem és hogy ne ázzon át, körbetekertem még fóliával is. Mert ha átázik és jeges lesz, az még rosszabb. 
Az idén fogom először kipróbálni ezt a téli védelmet, kíváncsi vagyok fog-e működni, jó lenne. Nem szeretném elveszíteni a növényeket, amiket beletettem. 
Azért ezt csomagoltam be, mert a bambusz van a legnagyobb cserépben, a többi kisebb, azokat átvittem a ház elé, ahol a déli oldalon még sokáig védve vannak. Majd figyelnem kell az időjárást és ha -10 köré süllyed a hőmérséklet és nem csak egy éjszakára, akkor azokat is becsomagolom. A cukorsüveg fenyő és a korallberkenye van most a ház előtt, illetve az árvácskák cserepét se csomagoltam be, azt behúztam a fedett részre a terasz mellett, ahogy a bambuszt is.