Megjött a hintaágy is

... na meg a napernyő.

Elég sok dolgot megrendeltem az utóbbi napokban, eléggé marhaságnak tűnik november végén ilyesmit rendelni, de megérte. Végül is mindenre szükség van/lesz és némelyiket most közel féláron vettem meg, lévén Black Friday volt és amúgy is szezonon kívül vagyunk. Most csak eltárolom őket, de ha jövőre veszem meg, akkor szerintem kétszer ennyibe fog kerülni. Ahogy az árak emelkednek, az is lehet, hogy még többe.

Szóval vettem egy kerti hintaágyat (is). Saját kép majd  tavasszal lesz, amikor kirakom, ez a kép a webshopból van. Remélem az van a dobozban amit rendeltem, ha nem akkor az pech, de én inkább a szerencsés hozzáállású vagyok. Emlékszem anno az ágvágót ki se próbáltam, csak összeraktam. A töltőt és az akkut kipróbáltam, az akkut fel is töltöttem néha, aztán ott állt. Már rég letelt a garanciája, amikor végre elővettem, de semmi kutyabaja nem volt, működött.

Tavasszal tele lesz a teraszom. :) Minden bútorom meg van most már, asztal, fotelek, hintaágy, napernyő és a kis pad is, amit apu csinált nekem. Dézsás növények... szép a világ! :)))))
A napernyő talpához lesz még szükség nehezékekre, azzal kész is lesz minden, de azt már majd megveszem helyben. Meglátom milyen a mérete, az is lehet, hogy öntök készbetonból, mert ahogy elnéztem az árait, eléggé irreálisnak tűnik. 
A napernyő szép nagy, 270*270 centis, árnyékot fog adni a fél teraszra.

kk_aga_kerti_hinta_majka_dark_red.JPG

kk_rojaplast_napernyo_8080_oldalso_bordo.jpg