Ezt még gyakorolni kell...

 Kis összegzés a nem sikerült ültetésekről is:

A rengeteg mag között olyanok is voltak, amik vagy nem keltek ki, vagy kikelt a növény, de nem maradt meg. 
Nem tudom, hogy a magok voltak-e csíraképtelenek, biztos volt olyan is. De  volt ami másodvetésre kikelt. Az is lehet, hogy rosszul ültettem el, mert pl. a színes margarétáról olvastam, hogy nem kell betakarni, bár az a mag azután se kelt ki. (nem Vaterás volt, hanem bolti)

Nem kelt ki: 
Rózsaszín kőtörőfű
Rózsaszín havasi ikravirág 
Piros pázsitviola (ezek a pázsitviolák különösen fájdalmasak nekem, mert van vegyes magom is két csomaggal, de sose sikerül. Az első adagot a földibolhák zabálták fel.)
Kék pázsitviola
Évelő, bordó, kúszó lángvirág 
Lila kökörcsin (vettem egy tövet, bár nem emlékszem, hogy lila-e, lehet, hogy bordó? Tavasszal kiderül.)
Évelő marokkói gyújtoványfű
Évelő macskafarkú Veronika (végül vettem egy tövet)
Évelő léggömbvirág (kék)
Színes margaréta színkeverék  (ezzel elég sokszor próbálkoztam, szerintem rossz volt a mag)
Szellőrózsa mag FEHÉR
Trombitavirág
Havasi őszirózsa lila - ezeket se tudom kikeltetni, már kétféle helyről vett maggal is próbálkoztam, szerintem valamit rosszul csinálok. Sok olyan növény van, ami fényben csírázik, erre majd jobban kell figyelnem. 

Az is lehet, hogy több sikerült volna, ha több magom lett volna, de némelyikből csak 5 vagy 10 magom volt. 

És olyanok is voltak, amik kikeltek, de nem maradtak meg:

Évelő bordó kökörcsin, (valami kibújt a másodvetésből, de nem tudom az-e - még él)
Évelő dorottyavirág színkeverék
Évelő bugatölcsér színkeverék 
Assarina virág mag - ezt valószínűleg túl korán kiültettem. 
Nicandra virág - ezt is valószínűleg túl korán kiültettem

Szóval ezekkel úgy vagyok, mint Magilla Gorilla: "Ezt még gyakorolni kell, legközelebb újra megpróbáljuk!" :)))))