Rózsák ősszel

Ezek a rózsák igazi túlélők a tavalyi tél után, mert  bizony nem töltögettem fel a töveiket, hiába a nagy kertész lendület, az ember néha elcseszi és olyankor a saját kárán tanul. 

Itt a képen az egyik már szinte levirágzott, de a másik éppen telibe nyílik. Fantasztikus ám látni, hogy tavaly ősszel ültetett kicsi tő, amin volt összesen két rövid szár, milyen szép nagyra nőtt az idén. 

A lenti képeken pedig a kis rózsaszín virágú rózsáról még tavasszal, sőt a nyáron sem voltam biztos, hogy megmarad. Főleg, hogy jól benőtték az őszirózsák, de azokat meg sajnáltam kiszedni. Úgy voltam vele, hogy győzzön a jobbik, vagy tanuljanak meg összeférni és megtanulták. :) 

Csodás ez a kis rózsaszínű, egészen kicsi növény, nem is tudom milyen fajta, de imádom. Létezik belőle nagyon piros virágú is, mindig megcsodálom. Itt a faluban az egyik ház előtt végig olyan van, jövőre kérni fogok belőle hajtást dugványnak. 

Idén őszre nem terveztem újabb rózsákat venni, de a képeket nézegetve most már nem vagyok biztos ebben. 

kk_img_20210912_081537.jpg

kk_img_20210912_081723.jpg

kk_img_20210913_073106.jpg

kk_img_20210913_073117.jpg