Kokárdavirág és kúpvirágok

 A kokárdavirág magról kelt és ilyen szép lett. 

Ültettem vagy hatot, de kettő kelt ki végül és abból is elpusztult az egyik, miután kiültettem. Valami elrágta a tövét. Izgultam is, hogy ennek már nehogy baja legyen, de ilyen szép lett és csak nő és nő! Majd szedek róla magot, de az is lehet, hogy ha elhullajtja, akkor úgy is szaporodik. Illetve ezt évelőnek növénynek tudom, remélem jövőre kihajt, majd kiderül.

kk_img_20210731_064825.jpg

kk_img_20210731_064840.jpg

A kúpvirágok is magról keltek, rengeteg kikelt és rengeteg el is pusztult. Volt egy időszak, amikor a pici palánták úgy száradtak el, azt hittem egy se marad belőle. 

Végül 3 helyre ültettem a kertbe, ami megmaradt azok szép, életerősek és ki is virágoztak. Nem mind ilyen sárga, van amelyiknek egészen sötét közepe. Szeretem ezeket a virágokat (is), nagyon szép színfoltok a kertben és főleg nyáron nyílnak, amikor amikor a nagy tavaszi virágdömping már elmúlt. 

kk_img_20210728_062009.jpg

kk_img_20210806_121959.jpg