Böbe

Kezdek sík ideg lenni, nincs meg a Böbe. Mióta éjszakai műszakozik, azóta minden reggel aggódva kelek, hogy ugyan berohan-e majd az ajtón, amikor nyitom, de eddig csak egy reggel késett el kicsit. 

Az igaz, hogy ma meg én aludtam el, felébredtem háromnegyed hatkor és gondoltam hunyok még pár percet és háromnegyed hétkor ébredtem fel. Böbit 6-kor szoktam beengedni lehet, hogy itt volt, de elment aludni valahová, vagy csak bosszút áll, hogy nem jöhetett be időben. Ez macskáktól simán kitelik, de most már nagyon aggódom miatta. Ilyenkor már farkaséhes szokott lenni és hiába szólítgatom nem jön. 

Remélem nem vitte el semmi az éjjel és a nagyon se űzték el. Elza nagyon alattomos, már többször észrevettem, hogy a Böbi nem meri megvédeni se magát, Elza meg, mint egy őrmester beül az ajtóhoz és nem engedi haza. Egyszer le is pofozta, de úgy voltam vele, hogy meg kell tanulnia megvédeni magát, nem jétszhatom le a meccset helyettük. Pedig Böbi már nagyobb, simán leverhetné Elzát, de olyan kis gyámoltalan, nem mer harcolni. Elbújik inkább és trükközik. 

Jaj, hát most nagyon odavagyok, ha elveszett, az rettenetes lesz, mert még azt se tudom, hogy szenved-e valahol, vagy hogy egyáltalán mi lett vele. 

***

Megvan. :) Leesett a kő a szívemről,  nagyon hozzám nőtt már ez a kis Coca, rettenetesen hiányozott volna, ha elvész. Benn alszik a takarón, mint a bunda! :) Megerőltetők lehetnek ezek az éjszakai műszakok, mert nagyon tud aludni napközben.