Macskaügyek

Reggel nagy macskajelenet volt itt hátul a tetőn, ugyanis összefutott az egész banda, Elza és Herkules éppen nagyban reggeliztek, miközben befutott a MosogatóCica. Az utóbbi időben már nagyon el van pofátlanodva, míg régebben csak a sötétség leple alatt óvakodott ide, most már nappal is jön, teljesen nyíltan. Figyelnem kell, hogy ne legyen kinn maradék kaja. 

Szóval látom, hogy a MosogatóCica itt van, kihúzta magát, farkaszőre felborzolva, ettől még nagyobbnak látszott. Amúgy is alsó hangon is kétszer akkora, mint Herkuló. Herkules egy tetőbeszögellésből csak a fejét dugta ki és olyan arcot vágott, amit még sose láttam macskától, de valami, "HúdenagyonbavagyokszarvaMostmilesz" szerű kifejezés ült az arcán. Átmentem a másik ablakhoz, onnan nem várt a MosogatóCica és kicsit ráijesztettem, el is ugrott, erre Herkuló is rögtön utánaszaladt. Szerintem egy kicsit - legbelül - egy pillanatra még el is hitte, hogy előle menekül. Pasiból van, na!  :))))

Sajnálom egyébként a MosogatóCicát, mert különleges és gyönyörű, de én már ezt a két nyomorgó vándort fogadtam be (na meg itt a Böbe is), több macskának nincs helye itt. A MosogatóCica szerintem amúgy is gazdás, mert nagyon erős, robosztus, egyáltalán nem úgy néz ki, mint amikor ezt a két girhes, iszonyúan lesoványodott macsekot elkezdtem itt etetni. Ők közel voltak az éhhalálhoz és nem túlzok. Herkules most sem néz ki jól, szerintem beteg. Hiába etetem, nem szedi össze magát és nagyon nehezen mászik le és fel az oszlopon is.Ma reggel is, hogy mit össze totojázott ott, az borzasztó volt. És a kullancsok is nagyon szeretik, annak ellenére, hogy a múltkor végre sikerült a nyakába csöpögtetnem a kullancs elleni szert... mégis van benne. Gyengül le ez a cica, de sajnos nem lehet őt megfogni.