Elza

Elzát egészen reggelig meg tudtam tartani a verandán. Ott feküdt a pléden és melegedett a cica és pihent. Nem evett túl sokat, viszont az almot többször is használta, erről megint arra következtetek, hogy Elza kidobott cica lehet. Talán azért vágyott ennyire befelé, mert tudja milyen az. 

Annyira aranyos volt, meg volt szeppenve, az igaz, de ha kimentem hozzá, akkor párszor az oldalára hemperedett, de nem merte teljesen elengedni magát, pedig ott van benne, hogy ízig-vérig macskáskodjon. Egész éjjel benn aludt, a bal első lába fáj, mert be van dagadva és láttam, hogy eléggé tartja.  

Jöttem-mentem reggel, kiraktam a kukát, kiengedtem a Böbét, elsöpörtem a havat, de Elzu szépen feküdt a pléden, aztán az egyik ajtónyitásnál tök váratlanul kislisszolt és azóta se láttam. Ma délután akartam elvinni állatorvoshoz... azért remélem még visszajön, mert most már tudja, hogy ott jó meleg hely van és kaja is. Ha nem jön vissza, nem tudom, hogy fog túlélni a fájós lábával, bár amikor ideszokott sokkal rosszabb volt és mégis túlélt... hát... meglátjuk. Annyira megszerettem őt, nagyon fájna, ha elveszne ez a cica. 

Még Böbe is elég jól viselte, hogy ott van, kicsit félve mászkált ki és be, de ha a bejárati ajtót is kinyitottam, akkor gyorsan beszaladt. Most Elza helyén kíváncsiskodik, mindent megszagol és ellenőriz, gondolom majd valahogy elteszi magában, hogy a verandán is lakik valaki, legalábbis remélem, hogy lakik, hogy vissza fog jönni. Az előbb körbejártam, de még az udvaron se láttam Elzut, úgy elment. Lehet, hogy rabságnak érezte, hogy benn volt? 

Kinn kb. 3 centi hó van és nagyon hófelhős, sima, szürke és imádkozom, hogy essen még és maradjon meg, mert -17 fokot ígérnek péntekre. :(