Ma is kertészkedtem

A mai is egy termékeny nap volt. 

Kimentem a kertbe a csodaásómmal - nem is tudom miért hívják így, amikor tulajdonképpen villa -  és megint feltörtem vele egy szép darab földet. Nem nagyot, mert a parlag részek haladatlanok amiatt, hogy szedegetem ki a füvet belőle. Viszont elég jó a talaj, ki lehetett rázogatni a gyökereket a földből. Elkezdtem megadni a formákat is az ágyások körül, illetve azokon a részeken, amik füvesek fognak maradni. 

Kivilláztam a medvehagyma közül egy rakás gyomot, ott nagyon nehéz volt. A pitypang úgy kapaszkodik benne, hogy volt egy pár, amit nem is tudtam kihúzni. Elfáradt a kezem is a végére. Kiforgattam pár medvehagymát is, de visszadugdostam őket, de ha nem maradnak meg se történik semmi,  mert rengeteg van.

Kivágtam egy újabb szőlőt is, nem termett, csak nőtt. Benn volt a körtefák alatt, napot se kapott, viszont teljesen elbarikádozta a kert egy részét. Legallyaztam, majd azokat elviszem még hátra a komposztra és összedarabolom. 

Megjelöltem végre színes karóval a két, kis, örökzöld magoncomat is és a szintén magról kelt phlox-ot. 

Örülök, hogy ennyi mindent meg tudtam csinálni. rövidek ezek a napok, de jó idő van, nincs hideg, se kemény fagy, lehet haladni a kertben.