Évelő virágok

Rendeltem egy nagy csomó évelő virág magot. Ilyenkor, amikor nem lehet igazán kertészkedni, akkor tervezgetek, fejben kertészkedek és általában túlzásba is viszem, mert amikor aztán el kell ültetni, meg, amikor kikeltek és ki kell ültetni, kitalálni hogy legyen és helyet csinálni nekik, akkor rengeteg növény van, amikkel alig bírok. :)))

Azt hiszem, hogy még a télen meg fogom tervezni a helyüket és amikor az idő engedi, akkor elő is fogom készíteni. 

Érkezik cifra kankalin mag, baracklevelű harangvirág, macskamenta a cicáimnak, kúszó fátyolvirág, évelő lángvirág, himalájai kék mák (újra megpróbálom) és világoskék szarkaláb, mert ugyan rengeteg vegyes szarkalábmagom van és egy csomó növényt kiültettem augusztusban, ami kivirágzott közülük, az mind sötétlila, nekem pedig kék (is) kell és pont. 

Rendeltem (máshonnan) zacsikat is, mert nem tudom rendesen elpakolni és címkézni a magvakat sem. Nagyon jó kis zacskók, simítózáras, feliratozható műanyag tasakok. Eddig is ilyenekben tartottam a magvakat, de elfogytak és a pandémia miatt nem igazán mászkálok az Ázsia Centerben, így inkább rendeltem.