Cicaház

Szaladnak el a napok... mindjárt vége van ennek a pár szabad napnak is... úgy érzem legalább egy évre lenne szükségem, hogy jól kipihenjem magam, hogy kiszakadjak az örökös idő-szorításból. Nem lehet egy pár napba belesűríteni, hogy szeretnék egy darabig csak úgy lenni. Hagyni elmúlni az időt és közben csak tenni-venni, amihez épp kedvem van. Nem tudom mikor fog ez megadatni nekem, ha egyáltalán... 

A mai "termés" egy elkészült cicaház Elzának. Még nem tettem ki. Azon gondolkodom, hogy mivel kéne beborítani, hogy szép is legyen. Két dobozból készült, egy nagyobb dobozba tettem a kisebbet úgy, hogy közöttük jól kibéleltem vastag hungarocellel és vastag papírral. Az egyik rendelt csomagomban kaptam egy csomó olyan papírt, ami direkt ilyen csomagkitöltő célra van kialakítva. Jó vastagok és be vannak szabdalva, ettől kihúzhatók, mint a harmonika. Ahová túl vastag volt a hungarocell, ott ezzel a papírral tömtem ki. Tettem még az aljába is jó vastag papírt és majd szalmával fogom neki kibélelni és a mostani dobozásból is átrakom neki a rongyikáit. Egész pici nyílást hagytam rajta, hogy a cica be tudja melegíteni majd magának télen. És maradt egy csomó kőzetgyapot is, a doboz alá még azt fogok tenni. 

Még építek majd egy ugyanilyet Herkulónak is. 

Lehet, hogy majd bevonom famintázatú öntapadós tapétával, mert az egyik doboz a felfújható ágyam doboza, a másik külső doboz pedig az elektromos kanadallóm doboza lesz, nem szeretném azt nézni. Azt szeretném, hogy rendes cicaház legyen és a nevüket is fel akarom írni rá. Ezeknek a cicáknak még sose volt igazi helyük. 

Jó lenne, ha hagynák magukat simizni az udvaron is, mert akkor be tudnám fújni őket bolha- és kullancsriasztóval, mert Herkulesben most is látok. De csak az ablakban haverkodnak, amíg enni kapnak. Az udvaron Herkules olyan nagy ívben kerül, mintha leprás lennék. :))))

Ismét ástam is a célszerszámmal, kb. a kert fele van megcsinálva. Mindig haladok egy kicsit és ez így jó. :) 

Kaszálni is kellene, de nagyon nem fűlik hozzá a fogam, de nagy a fű és télen is nő. Ha most nem csinálom meg, tavasszal azzal kell majd kezdenem és akkor még inkább nem fog fűlni hozzá a fogam... majd összeszorítom a fogam és megcsinálom. Fogas kérdés ez... :D :D 

Autómban is volt ma olajcsere, szűrők és egyebek... még a téligumikat kell beszereznem és felrakatni.