Mindenféle cukkinik

Az idén háromféle cukkinit ültettem, viszont azt a zöld, hosszúkásat, amit a boltban is lehet kapni, azt nem. 

k_20200701_073148.jpg

Kicsit sok is lett egyénként, nem tudok mit csinálni ennyi cukkinivel, pedig tettem a fagyasztóba is, el is ajándékoztam belőle, fermentáltam együtt uborkával, de sok van és csak terem és terem és terem. Hál'Istennek, ezt nem panaszként mondom, csak kár, hogy nem tudok mit csinálni vele. Pedig mindből csak egy-egy bokor van, bár egy fészekbe tettem 4-5 magot is és úgy tűnik, hogy mind kifejlődtek. 

k_20200707_180602.jpg

k_20200707_180649.jpg

Elég sok rakott cukkinit ettem az idén és nagyon szeretem szabdzsiba is, ezért tettem el belőle a fagyasztóba is. 

Roston sütve nem szeretem, nekem ízetlen és próbáltam készíteni belőle cukkinisajtot is, de az borzasztó volt. Még fogok vele próbálkozni, mert lehet, hogy a recept (neten találtam) nem volt jó, az ízvilága nem tetszett, túl sok volt benne a citrom és a kömény és nekem ez együtt nem jön össze, legalábbis a recept szerinti mennyiségek erőszakosságával nem. Majd kipróbálom a saját ízlésem szerint.