Tölgylevelű tépősaláta

Nekem ez a saláta nagyon bevált. Egyrészt finom, másrészt már lassan július vége van és még mindig van belőle a kertben az eredeti tavaszi ültetésből. Nem magzott fel, nem öregedett el, egyszóval megtartom a kertben, olyan értelemben, hogy jövőre is fogok ilyet ültetni.

Mostanra már szép pirosak a levelei, jól is mutat a többi között a kertben és szinte folyamatosan szedem. 

dscf7466_k.JPG

Az idén  - bevallom - szinte mindent ültettem, olyasmit is, amiről tudtam, hogy nem is szeretem, csak hogy legyen.  Felesleges növények, amik csak a helyet foglalják a kertben, de azt hiszem a tanulságokról majd írok egy posztot, hogy ne menjen feledésbe a sok dolog, mert ugyan felírtam a kerti jegyzetfüzetembe, de ha ide is leírom, talán másoknak is hasznára lehetnek a tapasztalataim