Nyári idő

Hétfőn annyira lefárasztottam magam a kertben, hogy tegnapra már nem jutott túl sok erő. Ezért nekiálltam és elvetettem az egynyári virágok magvait. Majd kiderül mi lesz belőlük. 

Került a földbe sokféle büdöske, Kleopátra tűje, tatárvirág, őszirózsa, trombitavirág, lepkevirág, pillangóvirágok (ebből is többféle), klárcsi, egynyári mályva, fátyolvirág, rézvirág, sokféle na! 
Remélem kikelnek. 

Felvilláztam a hétfőn kitakart részt is, gondoltam belevetem az uborkát, de a jövő hét elejére nagy lehűlést ígérnek, az igaz fagyot nem, de az uborkának kell a meleg. Inkább maradok a bevett időben történő vetésnél. 

kk_img_20240409_144717.jpg

Tervben volt, hogy az egészet megcsinálom, de lehet, hogy a letakart rész és a többi, ami a Böbe feje felett van, az az idén még marad így ahogy van (vagy nem, majd meglátom), de sanszos, hogy így marad még ebben az évben. 
Azért nem lenne jó beültetni, mert ki fogok onnan venni még szőlőt, de lehet, hogy szilvafát is. 

kk_img_20240409_145000.jpg

A kert egyébként nagyon szép, minden virágzik, aminek ideje van ilyenkor. 
Az első törpe íriszek is kinyíltak, sőt ebben a melegben el is virágoznak gyorsan. 

kk_img_20240406_132651.jpg

Kakasmandinkó, végre csodaszép lett. Ez a 3. év, hogy elültettem a hagymáit, az első két évben elég kicsi volt, de az idén nagyon csodás. 

kk_img_20240407_135227.jpg

Az erdőről tavaly hozott olocsáncsillaghúr. 

kk_img_20240407_135301.jpg

Kék nefelejcs, az idén észen kell lennem, hogy ne menjen magba, mert azzal kezdtem a tavaszt, hogy ezt gyomláltam, de még most is, rengeteg kelt ki belőle. 

kk_img_20240407_135415.jpg

Halványkék gyöngyike, nagyon szeretem a színét. 

kk_img_20240407_135445.jpg

Új kövidudva van a sziklakertben. :))))) Herkuló teljesen beköltözött a kövek közé, haláli, egész nap ott tanyázik. 
Böbének meg biztos volt megint valami rossz élménye, mert hétfő reggel bejött, egész nap aludt, aztán este nem ment ki. Csak néztem nagyot, hogy mostmivan. Ilyenkor már át vannak fordulva, éjjel vannak kinn és nappal benn, de Böbike benn aludt. Sőt, kedd reggel kiment egy kicsit, gondolom elvégezte a dolgát, aztán bejött és egész nap benn aludt megint a CsókaFóka. :) 

kk_img_20240407_140228.jpg

kk_img_20240407_140808.jpg