Kövirózsa és macskaügyek

Szombatra virradóra kinn "aludt" az egész macskabrancs. 
Herkulest már napok óta nem tudom becsalni a pincébe, megint szipog, szerintem vagy megfázott vagy visszajött a macskanátha. Nem tudom ezt a cicát meggyógyítani, akármit is csinálok. Ivartalaníttatni már nem kell (nem is bírná ki a műtétet ilyen állapotban). Itt van a párzási időszakuk, de ő már nem megy sehová. Itt tartózkodik benn az udvarban. 
Még most is (megint) turmixolom neki a kaját, de nem eszik sokat és elkezdett válogatni is, de ezt már nem hagyom. Vagy megeszi vagy  éhes marad, mert ennyi drága kaját nem pocsékolhatnak el. 
Tegnap is ült vagy 3 órát az ablakban a kaja felett, aztán amikor meglátta, hogy veszem a kabátom és megyek el, akkor rögtön tudta, hogy itt egyhamar nem lesz más és szépen ellefetyelte a kaját. 

Böbe este egy nagy pocokkal (vagy egér) a szájában jött haza, gyorsan megfogtam egy papírtörlővel és kitettem hátul a tetőre, gondoltam hátha jön valaki az éjjel és megeszi, de még most is ott van. Majd kidobom szembe az erdőbe. 
Böbe meg biztos azt gondolta, hogy milyen éhes lehetett a Mama (ez én vagyok), hogy olyan gyorsan eltüntette a pockot. :))) Azért kaptam fel olyan gyorsan, mert nem tudtam, hogy él-e még, nem szerettem volna, hogy észhez térjen és elrohanjon nekem itt a lakásban, de azt se, hogy a Böbe itt ropogtassa el. 

kk_img_20240212_070956.jpg

A kertben még most is alig van valami. A hóvirágoknak már látszik a bimbója is, de még semmi fotóképes nincs. Türelmetlen vagyok már, nagyon várom a tavaszt.
A hátam közepére se kellett már ez a tegnapi egész napos eső, de a kertnek sem. Végre egy picikét elkezdett a talaj közelíteni a normálishoz, most megint minden csupa latyak.

A piros kövirózsám viszont szépen bepirosodott végre és az egyik bordó is kezdi visszanyerni a színét. Nem tudom a többi bordó hová lett, pedig vettem többet is. 

kk_img_20240211_121544.jpg

kk_img_20240211_121643.jpg

Ez pedig az Erica Carnea, ilyenkor virágzik, de még ez se nyílt ki teljesen. 4 db van a kertben. A múltkor 3-at számoltam, de aztán találtam egy negyediket is. :))) Most ez van a legjobban kinyílva, de remélem lesz ez még szebb is. 

kk_img_20240211_121727.jpg