Virágok, mint mindig

Vettem egy matcha latte-t és ma reggel azzal nyitottam a napot KV helyett. Hát... azt írják róla, hogy nagyon egészséges (ezért is vettem) és valamivel ki szeretném váltani a kávét. Olyan hányingerem lett tőle, egy kicsit még most is émelygek, ezzel biztos nem fogom a kávét leváltani. 

Egyébként az utóbbi napokban nem kertészkedtem, voltak más dolgok és igaziból kedvem sincs most valamiért. A zöldbabot azért leszedtem és ma is szedek belőle, mert rohamosan nőnek és folyamatosan szedni kell.
Tegnapelőtt szemeztem le az utolsó adag ribizlit, szerintem az végezte ki a kedvemet, de majd megjön újra. 
Pici dobozokba tettem el a ribizlit cukorral, így lesz télen smoothie-nak valóm is. 
Azon gondolkodtam, hogy le kéne szedni a cékla levelét is smoothie-nak és készíteni a fagyasztóba szintén pici dobozokba, télen nagyon jó. Csak almát adok hozzá, vagy banánt és kész is.

Már egészen kékek az iringók is és nyílik az izsóp (szemben) és balra készülődnek a kasvirágok.  

kk_img_20230702_072421.jpg

Ezek a kaliforniai kakukkmákok nagyon mutatósak, de mindent benőnek... nem fogok ennyit hagyni belőlük, mert ránőttek a kis rózsámra is, meg a körömvirág is ránőtt. Amikor borúsabb az idő, akkor meg nem is szépek, olyan gazosnak néznek ki. 

kk_img_20230701_082456.jpg

Ezek a kasvirágok nyíltak ki leghamarabb, lassan el is múlnak. 

kk_img_20230701_134840.jpg

Elza folyton a nyomomban van. 

kk_img_20230702_072241.jpg

Végül csak kipendültek a lepkevirágok is, bár a tegnapi hatalmas eső után már nem ilyen szépek. 

kk_img_20230702_072251.jpg

kk_img_20230702_072332.jpg

A kis talajtakaró rózsám, megemeltem, mert annyira lehúzzák a virágok, hogy mind nagyon hamar tönkremenne, ha a földön hagynám őket heverni. Főleg ebben az esős időben. 
Alul a lila monarda kezd nyílni. 

kk_img_20230702_072448.jpg

A téglaszínű cickafark, nagyon szeretem. 

kk_img_20230702_072515.jpg