Böbike szurit kapott

Tegnap sikerült a Böbét  nyakon csípnem és be is mentünk az állatorvoshoz, meg is kapta a szurit és a szájacskába a helyszínen egy féreghajtót is. Nagyon ügyes volt, semmi cirkusz, semmi nyaúkolás, teljesen nyugodt volt. Olyan büszke vagyok rá! :)))
Amikor kivette az asszisztensnő a hordozóból, a doki nagyot nézett, azt mondja: Hú, ez egy nagyon nagy cica! 
Érdekes, ez nekem nem volt meg, hogy Böbike nagy lenne, mert - ezek szerint - Elza is nagy. Egymáshoz képest nézve őket, nekem ez a normál macskaméret. 
Bár tényleg, ha összevetem a MókaKépűvel vagy akár Herkulessel, akkor a srácok kisebbek. A MosogatóCicát nem számítom ide, mert ő akkora, mint egy ló, de ő valami másfajta. 
Nézegettem már a neten, szerintem kék brit rövidszőrű fajta lehet és a természete is olyan, tök nyugis cica és néha már lehet simizni őt is. 
Herkulessel is léptünk előre egy kicsit, az ölembe vettem tegnap kétszer is! Csak nagyon rövid időre, de annyira helyezkedik mindig, a kezeimre akar feküdni és felvettem. Azonnal el is engedtem, amikor menni akart, azt szeretném, hogy teljes biztonságban érezze magát a CicaÚr. :) 
Ma reggel már nem volt kedve hozzá, viszont simán bekajálta a féreghajtót kockasajtba rejtve. :) Éljen! 

Böbike ma reggeli alvászata. :) 

kk_img_20230415_080512.jpg

Tegnap annyi eső leesett, hogy esély sincs kertészkedni, de nem leszek tétlen, szét akarom ültetni a mákkórókat és a paradicsomot is elkezdem szétültetni, mert már tápoldaton élnek. Mit mondjak? Kicsit kinőtték az ablakot. 
Az egyik paprika már virágot is hozott. 

kk_img_20230414_154642.jpg

kk_img_20230414_154720.jpg

kk_img_20230414_154728.jpg

kk_img_20230414_154735.jpg

Nem tudom ki merjem-e ültetni már a magról kelt évelő virágokat, pár már jócskán megnőtt, szerintem pár még virágot is fog hozni az idén. Nagyon bízom az ördögszemekben és az óriás fejvirágban is. Meglátjuk. 
Bár... ahogy visszaemlékszem pl. a sudárzsályára, alig 2 centisre nőtt az első évben, biztos voltam abban, hogy az a kis csökevény nem fog áttelelni és mégis kihajtott. Már akkora bokor, hogy csuda. Remélem szép lesz az idén is, tavaly őszre már nagyon mutatós volt. 

Közben lassan a kökörcsinek és a fehér gyöngyikék is kezdenek kinyílni.

kk_img_20230414_100739.jpg

kk_img_20230414_100802.jpg

kk_img_20230414_100930.jpg