Lyuk-kaland

Na nem úgy! :))))

Volt már ilyen kalandom, amikor kinn  a teraszon elkezdtem felszerelni a napelemes lámpát. Úgy tűnik, hogy nekem ez a fúrogatás valamiért kissé nehezen megy. 
Most pl. nekiláttam már végre az előszobai fogas összerakásának és felapplikálásának a falra. A két léc már évek óta itt van, tavaly eljutottam addig, hogy lefestettem őket krétafestékkel fehérre, illetve a szőnyeget is megvettem szerintem már jó két éve. Az akasztókat pedig tavaly vettem meg hozzá, aztán azóta is ott heverésztek a pincében. 
Nnna, hát tegnapelőtt eljutottam addig, hogy összeraktam, kifúrtam a leceket a felfogatáshoz, furkáltam bele lyukakat, hogy könnyebb legyen majd becsavarni az akasztók csavarjait (könnyebb is volt), felcsavaroztam az akasztókat, rátűzködtem a szőnyeget. 
És akkor, tegnap jött a mutatvány a falfúrással.
Kimértem, hová kerülnek a lyukak, vízszintmérővel beigazítottam.
Felhoztam a fúrót, a tipliket, a bele való csavarokat, csavarhúzót. 4 lyuk kellett, de istenbizony ebbe a régi falba rémálom bármit is felfúrni. 
A fölső két lyukból az egyik lett jó, az téglába ment, de a másik simán a téglák közötti résbe került. Ekkor lemasíroztam a pincébe és hoztam fel gipszet, edényt, amiben kikeverem, pálcikát keverőnek. Öntöttem vizet a spriccelőbe, lyuk bevizez, gipszel, tipli bele és csodás. 
Akkor eszembe jutott, hogy miért akarok én csavarhúzóval vacakolni, amikor van nekem a fúróba fogható célszerszámom is. Újra lemasíroztam a pincébe  és felhoztam a csavarhúzó hegyeket. 
Szépen fel is csavaroztam a helyére a fölső részt. 
Akkor jöttem rá, hogy a szőnyeg elég vastag, oda van fogatva a léchez, ezért nem tudom berajzolni hová kerüljenek az alsó lyukak.  
Megint szépen lemasíroztam a pincébe (a mai sport ezzel meg is volt) és hoztam fel egy szeget, amivel átütöttem a szőnyeget és lám, megvolt a lyukak helye. 
Befúrtam, az egyik itt is jó lett, a másikban nem tudom mit talált a fúró, de csak visított, mint a vettmalac, felforrósodott és nem ment tovább ütvefúróval se. 
Úgy döntöttem, hogy megelégszem a rövidebb lyukkal, ezért levágtam egy tiplit rövidebbre, kerestem hozzávaló csavart, kevertem ehhez is egy kis gipszet és úgy raktam be. 

Persze minden előtt el kellett rakni a helyéről az előszobai ülőkét, a macskaalmot és a szemetest. Elő  kellett venni egy hosszabbítót, a porszívót és persze fel is kellett porszívózni a téglaport és aztán feltörölni. 
És az egész után elpakolni. Bakker, mindezt 4 nyomorult lyukért! 

Viszont elégedett vagyok, ilyennek képzeltem el. 

kk_img_20221229_131403.jpg