Seprőzanót vagy festőrekettye

... vagy seprűjeneszter? 

Egész meg vagyok lepődve, hogy ez a bokor a kertben már mekkora, pedig csak valamikor júniusban ültettem el. Nem vagyok biztos abban, hogy ez most seprőzanót lesz vagy festőrekettye vagy seprűjeneszter. Szerintem zanót (grincsfa), de még az apró leveleik is annyira egyformák, hogy alapvetően gőzöm sincs igaziból melyik lehet. 

Ekkora volt júniusban (bal oldalon a sárga): 

kk_img_20220604_142212.jpg

És ekkora most. Kíváncsi vagyok végül mekkora lesz majd, de úgy tűnik szereti a helyet, mert nő, mint a bolondgomba. Át is kell majd gondolni, hogy mit ültetek a közelébe, mert agyon fogja nyomni. 

kk_img_20221120_122646.jpg

Herkulesből meg egy kukkoló lett. :D :D 
Egész nap az ablakban ül és néz befelé. Néha már-már zavaró ez a folyamatos kukkolás. :)))
Eleinte azt hittem, hogy állandóan enni akar (egyébként azt is, mert a CicaÚr egyáltalán nem veti meg a jó falatokat), de valójában szeretgetést akar. Tulajdonképpen egész nap azt szeretné, hogy ölelgessem, tutujgassam, vakarjam a pofiját, melegítsem a szőrikéjét. Szóval egész napos imádásra tart igényt, talán ezért is éhes, biztos érzelmi éhsége van, mint az embereknek is szokott lenni. Hihetetlenül bújós ez a cica, persze szigorúan csak az ablakban. 
Érdekes, de se Elza, se a Böbe nem ennyire bújós. Ők is szeretik a szeretgetést, de Herkuló szabályosan vonaglik és kéjeleg, felfekszik a tenyeremre. :)))) És persze látni kéne azt a csalódott képét, amikor készülök becsukni az ablakot. Mostanában rászokott arra is, hogyha még nagyon akarja a simit, akkor bedugja a fejét az ablakok közé, hogy ne tudjam becsukni. Úgy kell kituszkolni a fekete kobakját. :)))
Van amúgy másik szeme is, csak itt belenyalt vagy kacsintott, nem is tudom. :D 

kk_img_20221123_145925.jpg