Ma felkeltem kicsit...

Aztán majd visszafekszem, amikor megint jön a szédülés. Tulajdonképpen már csak a köhögés van, az ízek vesztek el és tegnap óta a szagok is, meg ez a hülye szédülés. Jah és az izzadás, egyik percről a másikra elkezd égni a bőröm és csupa csatak leszek, a fejem, (a hajam csupa víz tőle) és mindenem. Tapad rám a ruha, először azt hittem milyen jó ez a láz után, de ez valami más, szerintem ez is tünet. Remélem elmúlik, mert ha így maradok, akkor a kardomba dőlök.   
Nem feküdtem persze teljesen végig, amikor csak tudok felkelek, mert már kb. mindenem fáj a fekvéstől. El vagyok gémberedve, a tagjaim mintha nem is az enyémek lennének. Volt egy nap, amikor a vizet nem tudtam meginni, olyan keserűnek éreztem. A kávé se kellett, de amúgy se érzem az ízét. 
Ecetet szaglásztam, meg a hypot, hátha... de csak halvány valami van. 
Gyümölcsevő lettem, almát, sárgadinnyét és meggybefőttet eszem, más valahogy nem kell. 
Ha ez a szar szédülés elmúlna, akkor amúgy  már egész jó lenne, így viszont megnézek - a kanapén henteregve - napi kb. 6 részt a Star Trek Voyagerből. Többször leállítva, mert amikor jön a szédülés, akkor a plafonon vagy a falon lesek egy pontot, attól függően milyen testhelyzetben kapott el. 

Lehet röhögni egyébként, de nekem ez a legkedvencebb sorozatom és pár évente meg szoktam nézni, most itt az alkalom, úgyse nagyon tudok lábon lenni. Illetve alszom, napközben, egyre kevesebbet az igaz, de fura, hogy ennek ellenére éjjel is alszom. Elég éberen, mert már hallom a szarvasokat néha, már kezdődik a bőgés ideje. 

Na de azért minden nappal egyre jobb. Úgy döntöttem megmaradok. Hmmmm.... "Még maradok egy kicsit." :)