Covid - pár nap szün

Nem véletlenül írtam a minap a puszilkózásról, sajnos azon a múlt hétvégi rendezvényen nem sikerült mindenkit kikerülnöm a puszilkózással... be is ütött az eredménye, tegnap reggel pozitív lett a Covid tesztem. Anyu is beteg és az ott résztvevők közül még mások is. 
Ennyit az emberi hülyeségről és nemtörődömségről, az én tanulságom pedig az, hogy még annyira se leszek többé tekintettel senkinek semmilyen idióta szokására, akárhogy sértődnek is meg, csak mert az én egészségemmel ne packázzon az emberi butaság és nemtörődömség. 

Azzal kezdődött, hogy fájt a torkom. Tegnap még nem is volt különösebb bajom, de estére elkezdett rázni a hideg és nagyon belázasodtam. Nem húztam le, hadd égesse el a láz a nyomorult vírusokat. Sosem értettem miért kell azonnal lehúzni a lázat, amikor az azt jelzi, hogy szervezet ezerrel védekezik. Szóval én hagytam, 39-nél nem ment feljebb, de elég borzasztó éjszakám volt. Egész éjjel ugyanazt álmodtam, valami megoldhatatlan problémát, amiről álmomban is megállapítottam, hogy nem oldható meg, de minden felkelésem után folytatódott... pedig vagy hatszor kimentem pisilni, mert a láz miatt ittam a vizet, mint a gödény. 

Borzasztó sokat kivesz ez a nyomorult vírus, ma nem is tudtam felkelni. Kicsit kimásztam az ágyból, mert a cicákat meg kellett etetni, de nagyon szédelgős vagyok. Nincs étvágyam, ízt csak halványan érzek, szagok megvannak. Itt a vadregényes telken buli van és nagyon jó grillhús illatot hozott a szél. Viszont szédülök és nagyon fáj a fejem, a torkom és kicsit az orromat is fújom. Már nem is tudom hányadik Advilt vettem be és egész nap nem ment 37 alá a hőmérsékletem. Most kezd megint felmenni, mert már megkezdődött a hidegrázás megint.
Egyébként ugyanolyan eddig, mint egy influenza, csak attól nem szoktam belázasodni, de kb. ugyanígy le szokott teríteni engem.  

A kertbe még lézengeni se nagyon tudtam kimenni, lementem a pincébe, levittem a 3 üveg uborkát, amiket beraktam valamelyik nap és alig bírtam visszavánszorogni. Szóval pár napig biztos nem lesznek kerti híreim. Ha végleg eltűnök, akkor meghóttam magam. :)))))

De nézzük a jó oldalát, nem kell elzarándokolni a 4. oltásért (amúgy se terveztem), megkapom a védettséget egy időre.